Проблеми інженерно-педагогічної освіти

Поточний номер

Том 81 (2023)
Опубліковано липня 1, 2024

Збірник наукових праць  «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України.

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України  у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Редакція журналу запрошує до публікації статей науковців, аспірантів, викладачів.

Мова видання: українська, англійська.
Періодичність: 2 випуски на рік.
Рік заснування: 2001.
ISSN 2074-8930 (onine), 2074-8922 (print)
Зареєстровано Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення як суб'єкт у сфері медіа - друковане медіа. Ідентифікатор медіа/Номер ліцензії: R30-02388

Статті

D. Grianyk
ІНКЛЮЗИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ
PDF
R. Koliesnikov
ЗМІСТОВИЙ АСПЕКТ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ ШКІЛ У КАНАДІ В ЕПОХУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ
PDF
M. Poliakov
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ВИКЛИКИ, МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗВИТКУ
PDF
N. Hahatik
ПРОЄКТНА І ТЕХНОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
PDF
О. Kapustina
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
PDF
N. Oliinyk, M. Podolskyi
ІННОВАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ ЯК СУЧАСНА ВИМОГА РОБОТОДАВЦЯ
PDF
V. Tupchenko V., M. Pasichnyk
«Іноземна мова як провідний чинник академічної мобільності майбутніх інженерів-педагогів».
PDF (English)
M. Baglay
ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
PDF
V. Drahun
СТРАТЕГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ
PDF
О. Kuznetsova
ПОНЯТІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
PDF
I. Synelnyk, O. Synelnyk
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ КОМП’ЮТЕРНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ В УМОВАХ ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ
PDF
H. Hrinchenko, R. Nesterenko, A. Fomenko
МЕХАНІЗМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПІДХОДІВ КОМПЛАЄНС-МЕНЕДЖМЕНТУ У СИСТЕМУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
PDF
V. Kovalskaya, О. Нrankin
ЗДАТНІСТЬ ДО КОМАНДНОЇ РОБОТИ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
PDF
O. Pavlova
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
PDF
A. Kharkivska, L. Shtefan
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ
PDF
N. Briukhanova, L. Hres, S. Zamchiy
РОЛЬ МОТИВАЦІЇ У ФОРМУВАННІ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
PDF
A. Drokina
РОЗВИТОК STEM-ОСВІТИ В УКРАЇНІ
PDF
V. Odarchenko
КОМПЛАЄНС ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ НАУКОВОПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
PDF
I. Skorokhodova
ПОРТФОЛІО ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ТА ШЛЯХ ДО САМОМОТИВАЦІЇ В АДАПТИВНОМУ НАВЧАННІ
PDF
Переглянути всі випуски