№ 56-57 (2017): Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць
Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць

У збірнику представлено результати наукових досліджень у галузі професійної інженерно-педагогічної освіти. Особлива увага приділена питанням моделювання освітньої діяльності, реалізації інновацій у медіа-технологіях, використання ІТ-технологій у навчальному процесі ВНЗ, психологічним аспектам сучасної професійної освіти. Також розглянуто проблеми формування змісту вищої освіти із застосуванням інформаційних технологій, герменевтичного, креативного та компетентісного підходів, візуального моніторингу, хмарних технологій, методик професійного та кар’єрного навчання, досліджується питання інтелектуальної власності в Україні.

Для науковців, аспірантів, викладачів, фахівців у галузі професійної діяльності.

Статті

O. E. Kovalenko, D. V. Kovalenko, N. O. Briukhanova, O. O. Melnichenko
6-18
СУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ СКЛАДОВИХ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 015 «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ)»
V. Baglaj
19-24
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЗАЛІЗНИЧНИКІВ НІМЕЧЧИНИ: ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ КОНЦЕРНУ «DOUTCHE BAHN»
V. A. Burbiga
25-31
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ КАФЕДРИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Zh. V. Davydova
32-39
НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ
O. A. Degtyareva
40-48
СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
S. Denisenko
49-57
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ВИДАВНИЦТВА І ПОЛІГРАФІЇ У ВНЗ: СТАН, ПРОБЛЕМИ, ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ
V. Е. Lunyachek
58-67
РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ» В ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: МОДЕЛІ І ОРГАНІЗАЦІЙНІ МЕХАНІЗМИ
T. Yи. Pohorielova
68-74
СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ
V. B. Bakatanova, S. V. Ignatov
75-82
ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ КОНЦЕНТРОВАНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
N. V. Bozhko
83-90
ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ КОМПЕТЕНТНОГО ФАХІВЦЯ
I. O. Gogol
91-96
ДО ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «КУЛЬТУРА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ» МАРКЕТОЛОГА
A. V. Ivanova
97-104
ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ФУНКЦІЙ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ТРАНСПОРТНОГО ПРОФІЛЮ
L. Bachiieva
105-113
ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
K. B. Borysenko
114-122
ФОРМУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНИХ ПРАКТИК: РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ
I. G. Vasilieva
123-131
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У ВНЗ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
M. P. Vasylieva
132-137
«Роль коммуникативной компетентности в профессиональной деятельности специалистов образовательной отрасли»РОЛЬ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ
S. L. Kucher
138-146
ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ
Y. A. Malyhina, K. O. Chapidze
147-153
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНСТРУКТОРІВ ІЗ ФІЗКУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
V. N. Markova
154-161
ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
O. Mirshuk
162-168
ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
A. A. Mykytyshyn
169-168
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ
I. V. Oliinyk
177-188
ФАСИЛІТАТИВНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ В УМОВАХ АСПІРАНТУРИ
K. Ryabchykova
189-196
«Інтеграція міжкультурної і спеціально-професійних компетентностей для реалізації інтегральної компетентності фахівця у сфері дизайну одягу»
A. S. Tkachоv
197-203
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ОБДАРОВАНИХ ТА ЗДІБНИХ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
L. V. Shtefan
204-213
КОГЕРЕНТНЕ МЕТОДИЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ САМООСВІТИ ПЕДАГОГА ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
V. Andriienko
214-221
«Проблема ефективності навчання студентів іноземної мови в немовних вузах»
I. O. Bardus
222-229
МЕТОД ПРОДУКТИВНОГО НАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМІ ФУНДАМЕНТАЛІЗОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІТ-ФАХІВЦІВ
M. V. Dontsova
230-237
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ ДИСЦИПЛІНИ «ДИЗАЙН»
T. Kalinichenko
238-248
МЕТОД ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Yu. М. Kozlovskiy, M. І. Pukalo
249-256
АКТУАЛЬНІСТЬ ТА ВИМОГИ РИНКУ ПРАЦІ ЩОДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПРОФІЛЮ
A. Perminova
257-265
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ КОНФЛІКТОЛОГІЯ ДЛЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ
O. V. Sokolyuk
266-272
УПРОВАДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ ОЗДОРОВЧОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
I. Shalimova
273-297
МОДЕЛЬ ФОРМУАННЯ ГОТОВНОСТІ КЕРІВНИКА ПРОФЕСІЙНО- ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО РОБОТИ В КОНКУРЕНТНОЗДАТНІЙ УПРАВЛІНСЬКІЙ КОМАНДІ
T. Yaschun, E. Gromov, N. Fomina
285-296
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ
N. V. Chornobryva
297-302
РОЛЬ МОТИВАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФЕЛЬДШЕРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ