№ 72 (2021): Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць
Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць

Статті

N. Antonenko, O. Prokopenko, Ya. Rudenko
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ НАФТОГАЗОВОЇ ГАЛУЗІ
PDF
V. Maikovska
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ БІЗНЕС-ОСВІТИ В УКРАЇНІ
PDF
O. Ovcharenko, V. Tupchenko
ГЕЙМІФІКАЦІЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНОГО СПРЯМУВАННЯ
PDF
A. Litvinov, I. Gavrilenko
БАЗА ДАНИХ У СИСТЕМІ MOODLE ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
PDF
O. Bukrieieva
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ГАЛУЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ В УКРАЇНІ
PDF
A. Kharkivska
«Особливості професійного розвитку вихователів на засадах людиноцентристського та дитиноцентристського підходів»
PDF
O. Varych, M. Savokhina
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
PDF
L. Monastyryova, O. Pavlova
ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗВО
PDF
A. Prokopenko
СУТНІСТЬ ПОНЯТЬ «КОНЦЕПЦІЯ», «ПЕДАГОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ» ТА «ЕДУКАЦІЯ»
PDF
L. Bachiieva
«Реалізація кваліметрічного оцінювання якості курсової з дисципліни «Методика професійного навчання»
PDF (English)
V. Luniachek, N. Ruban
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НА БАЗІ ЗЗСО ЗА 30-ГОДИННИМИ МОДУЛЯМИ ЯК ОДИН ІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
PDF
O. Babakina, V. Lytvyn
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
PDF
Juergen Koeberlein-Kerler
«Моделювання проєктувальної діяльності викладача технічних дисциплін»
PDF (English)
M. Miahka
ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ РОБОТИ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗВО
PDF
A. Kharkivska, O. Kapustina
АКТУАЛЬНІСТЬ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНИХ СТРАТЕГІЧНИХ ОСВІТНІХ АЛЬЯНСІВ ЗА УЧАСТЮ УКРАЇНИ
PDF