ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
PDF

Ключові слова

підготовка майбутніх педагогів
інформатизація освіти
дистанційне навчання
технології дистанційного навчання
тенденції розвитку дистанційного навчання

Як цитувати

Babakina, O. ., & Lytvyn, V. . (2022). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (72). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-72-87-93

Анотація

У статті схарактеризовано специфіку підготовки майбутніх педагогів до застосування технології
дистанційного навчання в освітньому процесі. З’ясовано, що інформаційні технології в освітньому
процесі впроваджуються досить динамічно, а отже, так само повинні розроблятися й методики
їх використання. Важливо, щоб сучасні вчителі не лише вільно орієнтувалися в предметній галузі, а
також бути висококваліфікованими спеціалістами, які вільно володіють цифровими технологіями, що
безпосередньо стосуються їх професійної діяльності. Визначено, що дистанційне навчання – це
навчання у віртуальному освітньому просторі, у процесі якого здобувачі освіти можуть перебувати на
великих просторових відстанях один від одного та здійснювати обмін повідомленнями як між собою,
так і з педагогами, з використанням електронної мережі; технологія дистанційного навчання – це
сукупність методик, методів, форм, засобів та прийомів, що впроваджуються в освітній процес із метою
ефективного здійснення педагогічної діяльності, що направлена на досягнення поставлених цілей
дистанційного навчання. Узагальнення думок вітчизняних та зарубіжни науковців сприяло виявленню
тенденцій розвитку технологій дистанційного навчання в закладах вищої педагогічної освіти. До таких
тенденцій віднесено: 1) підвищення ролі технологій дистанційного навчання за допомогою
інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій, які є запорокую ефективності технології
дистанційного навчання; 2) розробка й упровадження в освітній процес технологій дистанційного
навчання, що спрямовані на особистість здобувачів освіти, сприяють мотивації навчально-пізнавальної
діяльності, забезпечують варіативний і корекційний характер освітнього процесу. Доведено, що
підготовка майбутніх педагогів до застосування технології дистанційного навчання в освітньому
процесі буде ефективною у результаті використання інформаційно-комунікаційних технологій в
освітньому процесі ЗВО, роботи у відкритому комп’ютерно-орієнтованому освітньому середовищі, а
також використанні дистанційних технологій навчання в процесі фахової підготовки.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-72-87-93
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2022 Проблеми інженерно-педагогічної освіти