№ 58 (2018): Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць
Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць

У збірнику представлено результати наукових досліджень у галузі професійної інженерно-педагогічної освіти. Особлива увага приділена питанням моделювання освітньої діяльності, реалізації інновацій у медіа-технологіях, використання ІТ-технологій у навчальному процесі ВНЗ, психологічним аспектам сучасної професійної освіти. Також розглянуто проблеми формування змісту вищої освіти із застосуванням інформаційних технологій, герменевтичного, креативного та компетентісного підходів, візуального моніторингу, хмарних технологій, методик професійного та кар’єрного навчання, досліджується питання інтелектуальної власності в Україні.

Для науковців, аспірантів, викладачів, фахівців у галузі професійної діяльності.

Статті

H. Zelenin
5-11
ПРИНЦИПИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ В ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВО
pdf
O. Varych, M. Savokhina
12-20
ОБМЕЖЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ СВОБОДИ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ РОЗРОБЦІ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
pdf
V. Kuleshova
21-26
ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
pdf
N. Lazarev, A. Mosienko, A. Tarasenko
27-35
ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛЕЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ПРИСТРОЇВ ПРОМИСЛОВОГО ОБЛАДНАННЯ
pdf
A. Paiunova
36-41
ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
pdf
N. Vasilyeva
54-61
ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У НЕЮРИДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
pdf
T. Bondarenko, O. Ageeva
42-53
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ПРОФІЛЮ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ
pdf
O. Dehtiarova
62-70
ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ШКІЛ У США
pdf
K. Ryabchykova
71-77
ВІРТУАЛЬНА МОБІЛЬНІСТЬ І МІЖКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДИЗАЙНЕРІВ ОДЯГУ
pdf
I. Smolina, O. Shchetynina
78-84
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ
pdf
T. Yaschun, E. Gromov
85-95
Педагогічні аспекти навчання програмуванню на C# засобами створення багатомодульного проекту
pdf
H. Alieksieieva
96-105
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
pdf
I. Bardus
106-112
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ФУНДАМЕНТАЛІЗОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
pdf
S. Berezenska
113-120
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
pdf
A. Stolitnii
121-128
НАВЧАННЯ ПРОКУРОРІВ РОБОТІ З ФУНКЦІОНАЛОМ ЄДИНОГО РЕЄСТРУ ДОСУДОВИХ РОЗСЛІДУВАНЬ
pdf
A. Kuruch
129-134
ПАТРІОТИЗМ ЯК ОСНОВА ПОЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ: ДОСВІД ТУРЕЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ
pdf
L. Luzan
135-142
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
pdf
A. Stonoha
143-148
ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ІМІДЖУ
pdf