Том 79 (2023): Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Про журнал
Цілі і проблематика
Історія журналу
Індексування базами
Поточний випуск
Редакційна колегія
Для авторів
Загальні правила оформлення наукових публікацій
Процес рецензування
Політика щодо плагіату
Політика відкритого доступу
Заява щодо конфіденційності
Етика публікацій
Архіви
Контакти
АРХІВУВАННЯ
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
Том 79 (2023)
Опубліковано березня 20, 2024
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Статті
S. V. Zamchiy
САМОСТІЙНА НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ГОТОВНІСТЬ ДО НЕЇ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
PDF
L. Monastyrova
ʺПринципи формування іншомовної лексичної компетенції студентів ЗВО в умовах дистанційної освітиʺ.
PDF
Bo Wang
ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО
PDF
S. Lytvyn
СТОРІТЕЛІНГ ЯК СПОСІБ ЗГАДАТИ ВСЕ – ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ТА ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
PDF
A. Shkurko
СТРУКТУРА РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ПСИХОЛОГІЇ
PDF
M. Y Kondrashkin
ПІЗНАВАЛЬНА САМОСТІЙНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО АНАЛІЗУ
PDF
O. Nazarkin, N. Korolova
УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ КВАЛІФІКАЦІЙ
PDF
D. Grianyk
ЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ У СТВОРЕННІ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
PDF
D. Malazonia
СУТЬ І СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ МЕТОДИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
PDF
V.B. Bakatanova , V.V. Tupchenko
ʺКваліметрича модель компетентності інженера-педагога: діагностико-моніторинговий та компенсаторний аспектиʺ
PDF (English)
T. Lazarieva , A. Shaposhnyk
СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХІМІЧНОЇ ГАЛУЗІ
PDF
A. Nikulin
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ТЕХНІКІВ-ТЕХНОЛОГІВ ІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИРОБНИЦТВА БОРОШНЯНИХ ВИРОБІВ ІЗ СУСПЕНЗІЙНОЮ НАНОДОБАВКОЮ
PDF
×
Ім'я користувача
*
Обов'язково
Пароль
*
Обов'язково
Забули пароль?
Запам'ятати мене
Увійти