№ 73 (2021): Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Проблеми інженерно-педагогічної освіти

Статті

V. Bakatanova , V. Bulynin
ЛІДЕРСЬКІКОМПЕТЕНЦІЇ ЯК ЧАСТИНА КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
pdf
A. Prokopenko
ПОНЯТІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЕДУКАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ
pdf
О. Kapustina
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В СУЧАСНОМУ ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
pdf
A. Kharkіvska
РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДІТЕЙ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
pdf
L. Korniіenko, O. Korniіenko
ТЕХНОЛОГІЯ МОДУЛЬНО-КОНТРОЛЬНОГО ВИПЕРЕДЖАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В САМОСТІЙНІЙ РОБОТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
pdf
N Antonenko , O Prokopenko
Аналіз особливостей та узагальнення досвіду підготовки магістрів професійної освіти для нафтогазової галузі
pdf
A. Polishchuk
АНАЛІЗ ОСНОВНИХ МОТИВІВ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ АГРАРНО-ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ІЗ МЕТОЮ ЇХ ПОКРАЩЕННЯ
pdf
H. Zelenin
Cутність і специфіка іншомовної професійної компетентності викладача технічних дисциплін
pdf
V. Tupchenko, O. Ovcharenko
Тайм-менеджмент як педагогічна технологія навчальної діяльності студентів
pdf
K. Kotelevets
ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
pdf
N. Sharata, T. Bakumenko
ПЕДАГОГІЧНО-ВИХОВНИЙ АСПЕКТ ІСТОРИЧНОЇ ПРАЦІ М. АРКАСА «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ-РУСІ»
pdf
A. Kuruch
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
pdf
К. Dmytrenko
Теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів до здійснення соціальної реабілітації дітей інвалідів
pdf
H. Sazhko, D. Pirsl
Безпомилкова діяльність оператора обробки інформації: концепція цільового навчання
pdf
O. Bryntseva
Види і форми контролю на заняттях з іноземної мови у технічному ЗВО
pdf
Yang Honghao
Навчальні програми підготовки вчителів китайської каліграфії як складова якісної освіти в університетах Китаю (на прикладі Шансійського інституту прикладних наук і технологій)
pdf
A. Podorozhna
«Перспективи впровадження студентоцентрованого навчання англійської мови у технічному ЗВО
pdf