№ 77 (2022): Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Проблеми інженерно-педагогічної освіти

Статті

G. Zaparenko, D. Lypovyi
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ФАХОВИХ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ 181 ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА 241 ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА
PDF
H. Hrinchenko, R. Nesterenko, O. Kiporenko
ОПАНУВАННЯ «ЗЕЛЕНИХ» КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В РАМКАХ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЗЕЛЕНИЙ КУРС
PDF
N. Oliinyk
РОЗВИТОК SOFT SKILLS ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
PDF
O. Kashaba, І. Shcherbyna
КРАЄЗНАВЧО-ЕКСКУРСІЙНА ПРАКТИКА ЯК СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОПП «КРАЄЗНАВЧО-ТУРИСТИЧНА РОБОТА»
PDF
O. Dvornyk, N. Ruban
СУЧАСНИЙ СТАН РІВНЯ ОБІЗНАНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ЩОДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ: АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ
PDF
I.M Shalimova , A.S. Shalimova
УПРАВЛIННЯ ЯКIСТЮ ПРОФЕСIЙНОЇ ДIЯЛЬНОСТI ВИКЛАДАЧIВ ЗАКЛАДIВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВIТИ
PDF
N. Bozhko
ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ
PDF
I. Nazarenko
ВИКОРИСТАННЯ КОЛОВОГО МЕТОДУ ТРЕНУВАННЯ НА СЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
PDF