РОЗРОБКА СИСТЕМИ ТЕСТУВАННЯ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З МОДУЛЮ «ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ» ДИСЦИПЛІНИ «СИСТЕМИ РОЗПОДІЛЕНОЇ ГЕНЕРАЦІЇ»
PDF

Ключові слова

тестування знань
здобувачі вищої освіти
ознайомчо-орієнтовний рівень
тести на узнавання
модуль дисципліни
тести на розрізнення
тести на класифікацію
навчальний елемент
відновлювальні джерела енергії

Як цитувати

Oliinyk, . Y., Cherniuk , A., & Brovko , K. (2023). РОЗРОБКА СИСТЕМИ ТЕСТУВАННЯ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З МОДУЛЮ «ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ» ДИСЦИПЛІНИ «СИСТЕМИ РОЗПОДІЛЕНОЇ ГЕНЕРАЦІЇ». Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (76). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-76-66-74

Анотація

Підготовка висококваліфікованих спеціалістів-електроенергетиків наразі є визначним та
актуальним завданням розвитку енергетичної галузі країни. Здобувачі вищої освіти, які навчаються за
спеціальністю 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» в Українській інженернопедагогічній академії, вивчають низку дисциплін, які є необхідними для якісної сучасної підготовки
висококваліфікованих спеціалістів, які неодмінно будуть затребуваними на сучасному ринку праці
після завершення процесу навчання.
Одна з таких дисциплін «Системи розподіленої генерації» є провідною при підготовці якісних
інженерних кадрів у системі вищої освіти. Для якісного володіння навчальним матеріалом
необхідний якісний та своєчасний контроль отриманих знань. Тестування має ряд суттєвих переваг,
серед яких саме завдяки тестуванню можливе об’єктивне оцінювання рівня засвоєних знань та
додаткове запам’ятовування навчального матеріалу в процесі відповіді на питання.
Отже, тестування отриманих у процесі навчання знань здобувачів вищої освіти є важливою та
невід’ємною складовою успішного навчального процесу, що дозволяє отримати повне та всебічне
уявлення про рівень отриманих знань та про те, що було засвоєно здобувачами вищої освіти не в
повній мірі.
Ґрунтуючись на теорії В.П. Беспалька, було розроблено авторські моделі тестів ознайомчоорієнтовного, понятійно-аналітичного та продуктивно-синтетичного рівнів засвоєння навчального
матеріалу. На основі цих моделей у статті було розглянуто розробку тестів ознайомчо-орієнтовного
рівня на перевірку засвоєння навчального елементу на узнавання, розрізнення та класифікацію
дедуктивного та індуктивного видів. Для цього було розроблено структурно-логічну схему
дисципліни «Системи розподіленої генерації» з позначенням навчальних елементів, засвоєння яких
може бути перевірене за допомогою розроблених тестів ознайомчо-орієнтовного виду на узнавання,
розрізнення та класифікацію. У подальшому розроблені тести можуть бути доповнені тестами
продуктивно-аналітичного та продуктивно-синтетичного рівнів засвоєння навчального матеріалу.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-76-66-74
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2023 Проблеми інженерно-педагогічної освіти