ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ
pdf

Ключові слова

самостійна робота
масові відкриті онлайн-курси
модель організації самостійної роботи студентів
інженер-педагог
професійна компетентність

Як цитувати

Smolina, I., & Shchetynina, O. (2018). ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (58), 78–84. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/202

Анотація

Розробка науково-методичних основ використання інформаційно-комунікаційних
технологій при навчанні студентів інженерно-педагогічного профілю, як засіб досягнення
завдань, поставлених у програмних документах розвитку системи освіти, є актуальною
проблемою теорії й методології вищої професійної освіти.
Метою статті є теоретичне обґрунтування та практична розробка освітнього сайту та
методики використання масових відкритих онлайн-курсів для самостійної роботи майбутніх
інженерів-педагогів на прикладі технічних дисциплін.
Методи дослідження: теоретичні: аналіз психолого-педагогічної та науковометодичної
літератури з проблематики досліджуваної теми, зіставлення та узагальнення
даних із проблеми дослідження; емпіричні: бесіди з викладачами щодо проблеми
дослідження; добір педагогічних програмних засобів стосовно доцільності їх використання
для підвищення ефективності управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів;
аналіз навчально-методичної документації; вивчення та узагальнення досвіду роботи.
У процесі дослідження було розглянуто організацію самостійної роботи майбутніх
інженерів-педагогів із використанням масових відкритих онлайн-курсів на прикладі
технічних дисциплін, розроблено модель організації самостійної роботи студентів із
вивчення технічних дисциплін із використанням масових відкритих онлайн-курсів,
представлено структурні компоненти самостійної роботи студентів.

pdf