ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
pdf

Ключові слова

науково-дослідницька діяльність
компетентність
спецкурс
інженерпедагог
науково-дослідницька компетентність

Як цитувати

Paiunova, A. (2018). ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (58), 36–41. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/197

Анотація

Дослідження присвячено актуальній темі «Формування науково-дослідницької
компетентності майбутніх інженерів-педагогів вищого навчального закладу». У статті
представлені результати пілотажного дослідження серед студентів 2-го та 3-го курсу в
Навчально-науковому професійно-педагогічному інституті Української інженернопедагогічної
академії (м. Бахмут). Визначено основні завдання науково-дослідної
діяльності майбутніх-інженерів педагогів у вищому навчальному закладі. Автором
розглянуто науково-дослідницьку компетентність студентів як процес оволодіння
професійними компетентностями. Запропоновано умови для підвищення ефективності
процесу формування в майбутніх інженерів-педагогів навичок науково-дослідницької
діяльності. Також представлена структура науково-дослідницької компетентності
майбутніх інженерів-педагогів вищого навчального закладу. Досліджена низка проблем
різного рівня: матеріально-технічного, психолого-педагогічного, науково-методичного, що
перешкоджають ефективній організації науково-дослідницької роботи студентів.

pdf