Анотація
Дослідження присвячено актуальній темі «Формування науково-дослідницької
компетентності майбутніх інженерів-педагогів вищого навчального закладу». У статті
представлені результати пілотажного дослідження серед студентів 2-го та 3-го курсу в
Навчально-науковому професійно-педагогічному інституті Української інженернопедагогічної
академії (м. Бахмут). Визначено основні завдання науково-дослідної
діяльності майбутніх-інженерів педагогів у вищому навчальному закладі. Автором
розглянуто науково-дослідницьку компетентність студентів як процес оволодіння
професійними компетентностями. Запропоновано умови для підвищення ефективності
процесу формування в майбутніх інженерів-педагогів навичок науково-дослідницької
діяльності. Також представлена структура науково-дослідницької компетентності
майбутніх інженерів-педагогів вищого навчального закладу. Досліджена низка проблем
різного рівня: матеріально-технічного, психолого-педагогічного, науково-методичного, що
перешкоджають ефективній організації науково-дослідницької роботи студентів.