ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ АУДИТОРНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ АКАДЕМІЇ (НА ПРИКЛАДІ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ)
PDF

Ключові слова

дистанційна освіта
здобувачі вищої освіти
навчальний процес
дистанційний курс
викладач
оцінювання

Як цитувати

Popova, T. ., & Nechipor, S. . (2023). ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ АУДИТОРНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ АКАДЕМІЇ (НА ПРИКЛАДІ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ). Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (76). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-76-75-84

Анотація

Враховуючи особливості впровадження воєнного стану на території України, постійні ракетні
обстріли міста Харкова, навчання в очному форматі в цьому місті сьогодні є неможливим. Тому
фактично в м. Харкові основною формою навчання стає дистанційна освіта. В Українській
інженерно-педагогічній академії для дистанційного навчання обрана платформа Moodle, використання якої
дозволяє здобувачам освіти перебувати й навчатися у безпечному приміщенні, забезпечує доступ до необхідної
навчально-методичної літератури в електронному вигляді в зручний для навчання час, розширює можливості
самостійної роботи здобувачів освіти, а також постійний моніторинг знань і вмінь здобувачів через
застосування тестового контролю, виконання самостійних практичних робіт тощо. Доповненням до
дистанційного навчання для забезпечення комунікації між студентами і викладачами проведення лекцій,
практичних, лабораторних та семінарських занять використовують сервіс Google Meets на Google браузері.
Дистанційний курс дисципліни складається з інформаційного і практичного блоків. Інформаційний блок
включає оперативні новини і оголошення, анотація курсу, робоча навчальна програма дисципліни, що
викладається, критерії оцінювання, відомості про автора курсу, посилання на друковані Інтернет джерела та
літературу з дисципліни за даними електронного каталогу бібліотеки УІПА. Практичний блок містить секції, на
яких викладено різнопланові завдання: лабораторні, практичні роботи, семінарські заняття та тематика до них,
зошити та завдання для проведення лабораторних занять, контрольні завдання та тести. Крім того,
пропонуються до розгляду студентів методичні рекомендації, конспекти лекцій, презентації та ін. Зворотний
зв’язок між студентами і викладачем в дистанційному курсі здійснюється за допомогою модуля «Завдання»,
який використовується для забезпечення пересилання будь-яких виконаних робіт в електронному вигляді.
Викладач розглядає отримані матеріали і виставляє бали або повертає їх із зазначеними недоліками на
доопрацювання, що також передбачено дистанційною формою. Результати оцінювання досягнень студентів
заносяться до електронного журналу. Отже, досвід використання дистанційної освіти в УІПА є цінним,
оскільки дозволяє в повній мірі здійснювати навчальний процес згідно з навчальними планами і програмами і
сформулювати необхідні програмні компетентності в студентів.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-76-75-84
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2023 Проблеми інженерно-педагогічної освіти