Інноваційні технології у викладанні англійської мови в закладах вищої освіти
pdf

Ключові слова

інновація
інноваційні технології
інноваційні стратегії
методики викладання
іншомовна підготовка
іншомовні компетентності
заклад вищої освіти

Як цитувати

Tupchenko , V., & Pasichnyk , M. (2023). Інноваційні технології у викладанні англійської мови в закладах вищої освіти. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (75). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-75-62-69

Анотація

Стаття присвячена проблемі відбору, аналізу та використання інноваційних технологій
викладання англійської мови в немовних закладах вищої освіти. Сучасні виклики в соціальноекономічній та культурній сферах вимагають трансформацій у викладанні іноземних мов,
переосмислення його цілей, змісту і технологій. Проведено ретельний аналіз сучасних досліджень і
публікацій щодо проблеми використання інноваційних технологій та впровадження інноваційних
підходів викладання іноземної мови у закладах вищої освіти. У статті визначені поняття «інновація»
та «інноваційні технології», наведений аналіз інноваційних методів та технологій, надана їх
характеристика у світлі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти.
Доведено, що при використанні інноваційних стратегій викладання іноземних мов необхідно
використовувати комплекс методів і технологій у навчальному процесі. Комплексне використання
інноваційних технологій визнано найбільш ефективним у процесі викладання іноземних мов.

Наведено результати досліджень і публікацій авторитетних дослідників і науковців як у нашій країні,
так і за її межами. Виконано порівняльний аналіз традиційних й інноваційних технологій викладання
іноземних мов у закладах вищої освіти. Визначено особливості сучасних інноваційних методик
викладання, які поєднують широкий спектр стратегій, концепцій, технологій та методів навчання.
Метою статті було визначено обґрунтування ефективності і доцільності використання
інноваційних стратегій, методів та технологій викладання англійської мови в закладах вищої освіти.
Для досягнення поставленої мети використовувались такі методи дослідження: гносеологічний аналіз
(методологічний, порівняльний аналіз і синтез сучасних парадигм, підходів в освітньому процесі);
порівняння, узагальнення й систематизацію інноваційних технологій навчання студентів у закладах
вищої освіти.
У статті доводиться необхідність оптимального співвідношення традиційних й інноваційних
технологій викладання іноземних мов, їх комплексного використання та поєднання сучасних
стратегій і методик у навчальному процесі закладів вищої освіти.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-75-62-69
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2023 Проблеми інженерно-педагогічної освіти