ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ РОБОТИ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗВО
PDF

Ключові слова

іноземна мова
заклад вищої освіти
комунікація
уміння
інтенсивні підходи до навчання
активна взаємодія
мультимедійні технології
методи оптимізації

Як цитувати

Miahka, M. . (2022). ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ РОБОТИ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗВО. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (72). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-72-110-116

Анотація

У статті зроблена спроба проаналізувати основні методики презентації та відпрацювання нового
матеріалу на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах із метою оптимізації навчального
процесу. Авторка наголошує, що оптимізація є природним етапом у розвитку будь-якої науки, що
передбачає пошук педагога певних заходів щодо створення ідеальних умов навчання, виховання та
розвитку студентів. У статті зазначається, що пізнавальна активність студента на етапах ознайомлення з
новим мовленнєвим матеріалом та тренування повинні стати головним напрямком дій викладача при
моделюванні заняття, його смисловим стрижнем. Презентуючи студентам лексику та граматичні
структури, призначені для опанування, викладач визначає й логіку вибудовування їх комунікації.
У статті наводяться приклади технологій, за допомогою яких доцільно проводити процедури
актуалізації та активізації при роботі з іншомовною лексикою, представлена одна з сучасних розробок,
що належать до напрямку арттехнологій для активізації лексики на заняттях з іноземної мови
(колажування як опора для говоріння з використанням автентичних матеріалів). Розкривається потенціал
використання сучасних інформаційних технологій, що застосовуються в процесі навчання студентів
іноземних мов у вищій школі.
У висновках авторка зазначає, що інтенсивні методики презентації та відпрацювання нового
іншомовного матеріалу, використання можливостей мультимедійних технологій - методичні можливості,
які відкривають перед викладачами вищої школи перспективи інтенсифікації навчання іноземних мов у
вищих навчальних закладах із метою формування творчої особистості майбутнього фахівця, здатного до
саморозвитку, самоосвіти та інноваційної діяльності. Спільна участь викладача та студента на занятті з
іноземної мови покликана сприяти розвитку самостійності студентів при роботі з мовленнєвим
матеріалом. Показником ефективності заняття іноземної мови є самостійність та активність студентів у
іншомовній діяльності. Засоби оптимізації процесу навчання іноземної мови реалізують практичний,
розвивальний та виховний аспекти мети навчання.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-72-110-116
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2022 Проблеми інженерно-педагогічної освіти