Анотація
У статті проведено змістовний аналіз питань щодо інтенсифікації самостійної роботи студентів
ЗВО у процесі навчання англійській мові за допомогою Інтернет-технологій. Зазначається, що при
плануванні самостійної роботи студентів необхідно виходити з провідного методичного положення, яке
обґрунтовується в методичній літературі: у процесі самостійної роботи здійснюються головні функції
навчання - закріплення знань та перетворення їх у стійкі вміння та навички. Наголошується, що в
сучасних реаліях до цілей самостійної роботи необхідно додавати також пошук та придбання нових
знань, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій.
Авторка підкреслює, що головне завдання будь-якого вишу - підготовка фахівців до самостійної
практичної діяльності. Процес навчання у вищій школі все більш ґрунтується на самостійній та творчій
активності студентів. Самостійна робота це вид навчальної діяльності, що виконується студентами в
аудиторії як під керівництвом викладача, так і без керівництва з боку викладача під час самостійної
підготовки та участі в різноманітних позааудиторних заходах. У статті наголошується, що
використання інтернет-ресурсів, мережевої взаємодії при викладанні англійської мови у вищій школі
ефективні в різноманітних видах здійснення навчального процесу, але з метою інтенсифікації
самостійної роботи студентів важливими є такі: інтеграція в контекст заняття автентичних матеріалів
мережі; самостійна робота студентів, мета якої це пошук інформації в рамках майбутньої професії,
самостійної роботи з інформаційними матеріалами англійською мовою, включаючи їх пошук,
порівняння, відбір; уміння критично аналізувати та узагальнювати інформацію, отриману з іноземних
засобів масової інформації; виробити дискурсивні вміння та навички аргументованого висловлювання
та публічних виступів.
Наголошується, що використання та інтеграція Інтернет-технологій у навчальний процес вищої
школи сприяє більш ефективному розв'язанню таких практичних завдань: формування навичок та вмінь
іншомовного читання із безпосереднім використанням матеріалів мережі різного рівня складності;
удосконалення вміння аудіювання на основі автентичних звукових текстів, а також підготовлених
самим викладачем; удосконалення вміння писемного мовлення, поповнювання словникового запасу
лексикою сучасної англійської мови; формування стійкої мотивації іншомовної діяльності студентів на
заняттях на основі систематичного використання дійсно необхідних актуальних матеріалів.
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2022 Проблеми інженерно-педагогічної освіти