ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НА БАЗІ ЗЗСО ЗА 30-ГОДИННИМИ МОДУЛЯМИ ЯК ОДИН ІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
PDF

Ключові слова

заклад загальної середньої освіти
керівники освіти
науково-педагогічні працівники, пандемія коронавірусу
педагогічні працівники
підвищення кваліфікації
професійний розвиток
трансфер педагогічних технологій

Як цитувати

Luniachek, V., & Ruban, N. (2022). ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НА БАЗІ ЗЗСО ЗА 30-ГОДИННИМИ МОДУЛЯМИ ЯК ОДИН ІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (72). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-72-48-59

Анотація

У роботі розглянуто питання підвищення кваліфікації вчителів і керівників закладів загальної
середньої освіти за 30-годинними модулями в умовах всесвітньої пандемії коронавірусу. Акцент
зроблено на диверсифікації форм і методів підвищення кваліфікації відповідно до положень Закону
України «Про освіту» (2017) та інших нормативно-правових актів. Наголошено на специфіці
зазначених процедур в умовах пандемії. Авторами також доведена необхідність проведення
щорічних 30-годинних модулів підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі закладів
загальної середньої освіти, що вирішує низку логістичних питань в умовах обмеженості пересування
суб’єктів і об’єктів зазначеного процесу в умовах пандемії. У представлених матеріалах наведено
також розроблені авторами 30- годинні модулі, що можуть бути запропоновані споживачам освітніх
послуг із підвищення кваліфікації та обґрунтовано актуальність запропонованої тематики. Це модулі
присвячено науково-методичним та технологічним основам проєктування внутрішньої системи
забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти, основам формування стратегічного
плану закладів загальної середньої освіти, глобальним тенденціям у розвитку освіти, продуктам
інноваційної діяльності вчителя як об’єктам інтелектуальної власності, академічної доброчесності,
використанню хмарних технологій у навчанні й управлінні закладами освіти тощо. Окремо
обґрунтовано доцільність проведення 30-годинних модулів, присвячених упровадженню в
навчальний процес креативних технологій навчання, що є нагальною потребою часу. Важливою
складовою роботи є позиція авторів щодо досліджень витрат праці педагогічних і науковопедагогічних працівників в умовах дистанційного навчання й підвищення кваліфікації, що викликано
всесвітньою пандемією коронавірусу та необхідністю прийняття виважених управлінських рішень
щодо адекватної компенсації педагогічним і науково-педагогічним працівникам витрат часу й
особистих ресурсів, що ними витрачаються в процесі зазначеної вище діяльності, що суттєво впливає
на їхній моральний стан і стан здоров’я.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-72-48-59
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2022 Проблеми інженерно-педагогічної освіти