Анотація
На основі аналізу психолого-педагогічної літератури в статті зроблена спроба розкрити поняття
«іншомовна професійна комунікативна компетентність» у контексті сучасної вищої технічної освіти
як динамічної інтегративної професійно важливої якості особистості майбутнього викладача
технічних дисциплін, що дозволяє реалізувати успішні міжкультурні професійні контакти в процесі
вирішення технічних завдань та комунікаційних ситуацій у галузі професійної діяльності, та
складається з мотиваційно-ціннісного (наявність ціннісного ставлення до процесу міжкультурної
професійної комунікації, що перш за все виражається в бажанні підтримувати активність
комунікативної професійної діяльності при вирішенні технічних завдань), пізнавального (знання
іноземної мови, а також розуміння соціолінгвістичного, соціокультурного характеру мови з метою
вирішення професійних комунікативних завдань), діяльнісного (реалізація діяльності, яка спрямована
на міжкультурну професійну комунікативну взаємодію для надбання та поповнення комунікативного
досвіду), рефлексивно-оціночного (самостійне оцінювання результатів комунікативної професійної
діяльності та поліпшення отриманого комунікативного досвіду) компонентів.
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2019 Проблеми інженерно-педагогічної освіти