Анотація
У статті представлено дослідження щодо розроблення методики розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю в регіональних навчально(науково)-методичних центрах професійно-технічної освіти.
Методологічною основою розробленої методики є концепція навчання упродовж життя, стратегія педагогічної взаємодії, компетентнісна парадигма, андрагогічний, аксіологічний, культурологічний, технологічний та особистісно-діяльнісний наукові підходи.
Запропонована методика детермінує етапність, форми взаємодії між суб’єктами освітнього процесу, а також зміст, методи і засоби розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю. Структурними компонентами методики визначено мотиваційний, практичний та аналітичний етапи. Зміст регіональної методичної роботи модернізовано з урахуванням досягнень сучасної педагогічної науки і ефективної педагогічної практики, вимог ринку праці, державних і регіональних цільових освітніх програм та програмних цілей закладу професійної освіти. Сформовано відповідне освітнє середовище. Обґрунтовано використання методистами регіональної методичної служби технологій проектного, проблемного, ігрового, інтерактивного навчання, кейс-технології. З’ясовано, що застосування технологій змішаного навчання дає можливість кожному педагогу працювати в індивідуальному темпі вдосконалення технологічної культури.
Упровадження запропонованої методики забезпечує конструктивні зміни в розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю.