ДЕЯКІ ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ АДАПТИВНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ З УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
pdf

Ключові слова

магістр
підготовка магістрів
управління
індивідуальний підхід
індивідуалізація
адаптація
рефлексивне управління
адаптивна система навчання

Як цитувати

Yeriomenko, O. A. (2019). ДЕЯКІ ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ АДАПТИВНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ З УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (59), 54–60. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-59-54-60

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі створення адаптивної системи освіти при професійній підготовці магістрів зі спеціальності «Управління навчальним закладом». У статті розкрито історичний аспект підготовки магістрів-управлінців, визначено особливості підготовки магістрів з управління навчальним закладом та частково розкрита сутність адаптивної системи освіти з метою осучаснення підготовки майбутніх магістрів-управлінців. На основі аналізу освітньо-професійної програми підготовки магістрів з управління навчальним закладом виокремлено компетенції, що інтегровані на основі стандартів з урахуванням ринкових вимог, потреб суспільства та мають бути опанованими студентами під час навчання в магістратурі. Визначено, що підготовка магістрів з управління навчальним закладом потребує суттєвих змін, які базуватимуться на адаптивній системі, що забезпечить освітні установи професійними управлінцями закладів освіти, які будуть здатні досягати поставлених цілей та приймати якісні нові рішення в освітньому середовищі, що постійно змінюється. Зазначена необхідність розроблення та впровадження адаптивної системи освіти у процес підготовки магістрів з управління навчальним закладом.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-59-54-60
pdf