Анотація
У статті показано, що педагогічні сайти набувають все більшої популярності в освіті. Визначено підходи до їх класифікації, а також їх розподіл на статичні та динамічні. Увагу дослідження було зосереджено на динамічних сайтах, як таких, що істотно полегшують роботу з інформацією, дозволяють із мінімальними втратами трафіку регулярно оновлювати її. Доведено шляхом аналізу комп’ютерного середовища через визначення загальних особливостей найбільш популярних онлайн-конструкторів сайтів, що найбільш придатним до умов проведеного дослідження є Joomla – конструктор із великими можливостями щодо оформлення сайту і лояльними умовами. Визначено сутність авторського динамічного педагогічного сайту для формування соціально-інформаційної компетенції журналіста як інформаційно-педагогічного конструкту, який дозволяє педагогу позитивно вплинути на формування комунікативної та інформаційної складових професійної діяльності цих фахівців через комплексне застосування заходів для формування відповідної теоретичної, практичної підготовок, а також їхніх професійних якостей за рахунок мобільного використання інформаційних технологій. Розроблено структуру авторського динамічного педагогічного сайту для цього контингенту.