ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
pdf

Ключові слова

професійна компетентність
комунікативна компетентність
комунікативної компетентності
джерело розвитку комунікативної компетентності
інноваційні технології

Як цитувати

Luzan, L. (2018). ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (58), 135–142. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/209

Анотація

У статті розглянуто теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності
керівника освіти в процесі професійного розвитку. У ході дослідження було з'ясовано, що
серед професійних умінь управлінця комунікабельність посідає одну з перших позицій, бо
одним із найважливіших інструментів професійної діяльності фахівця будь-якої сфери
виступає спілкування.
На основі аналізу наукових джерел щодо теоретичного обґрунтування та практики
вивчення питання з формування комунікативної компетентності керівників освіти можна
стверджувати, що розв’язанню проблеми стосовно формування комунікативної
компетентності керівників освіти в процесі професійного розвитку недостатньо приділено
уваги. Отже, під час розгляду дефініції «комунікативна компетентність» окрему увагу
приділено її змістовому наповненню.
Визначено прийоми формування комунікативної компетентності керівника освіти
шляхом застосування інноваційних технологій. Для розв'язання проблеми запропоновано
тематичний спецкурс «Розвиток комунікативної компетентності», під час проведення якого
застосовуються такі ефективні техніки, як «сторітеллінг», «артскрайбінг», досвід творчої
діяльності тощо.

pdf