НАВЧАННЯ ПРОКУРОРІВ РОБОТІ З ФУНКЦІОНАЛОМ ЄДИНОГО РЕЄСТРУ ДОСУДОВИХ РОЗСЛІДУВАНЬ
pdf

Ключові слова

навчання
прокурор
Єдиний реєстр досудових розслідувань
кейсстаді
інформаційно-комп’ютерні технології
генероване комп’ютером оцінювання

Як цитувати

Stolitnii, A. (2018). НАВЧАННЯ ПРОКУРОРІВ РОБОТІ З ФУНКЦІОНАЛОМ ЄДИНОГО РЕЄСТРУ ДОСУДОВИХ РОЗСЛІДУВАНЬ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (58), 121–128. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/207

Анотація

Актуальність дослідження питання навчання прокурорів роботі з функціоналом
Єдиного реєстру досудових розслідувань (далі – ЄРДР, Реєстр) обумовлена вимогами
закону щодо обов’язкового застосування даної електронної системи. Метою дослідження є
розробка концепції забезпечення навчання прокурорів роботі з функціоналом ЄРДР. У
процесі дослідження застосовано такі методи: діалектичний, соціологічний,
компаративістський, співучасного (включного) спостереження, аналогії, аналіз, синтез,
узагальнення, імітаційне моделювання. Емпіричну базу даної роботи становлять узагальнені
результати анкетування 187 прокурорів місцевих прокуратур, особистий практичний досвід
автора: під час роботи в Генеральній прокуратурі України – при запровадженні ЄРДР та
Національній академії прокуратури України – під час підвищення кваліфікації прокурорів.
Визначено, що зміст навчання роботі з функціоналом ЄРДР потребує вдосконалення та його
найбільш ефективно організувати у формі ситуаційних задач – кейс-стаді (casestudy) та у
форматі інтерактивного навчання. Викладачів (експертів тощо) пропонується максимально
посилити електронними програмними продуктами, усунувши непродуктивні та
нехарактерні функції, а саме: перевірка тестових завдань (застосувати генероване
комп’ютером оцінювання), формування рейтингів, розсилання матеріалів, контроль строків
виконання завдань тощо. Обґрунтовано доцільність створення у функціоналі Реєстру:
Програми-тренажера (відпрацювання навиків роботи з ЄРДР) та Програми оцінки
засвоюваності опрацьовуваного матеріалу. За результатами навчання пропонується
застосування генерованого комп’ютером оцінювання. Запропоновано розширити
функціонал Реєстру з формуванням трьох інтегрованих між собою підсистем «Навчання» –
«Кадри» – «Координація внутрішньовідомчої роботи». Пропонована концепція навчання
роботі з функціоналом ЄРДР співвідноситься з основними принципами організації
постійної професійної підготовки прокурорів.

pdf