КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ФУНДАМЕНТАЛІЗОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
pdf

Ключові слова

критерії
показники
професійна компетентність
професійно важливі якості особистості
методична система
професійна підготовка
ІТ-фахівець

Як цитувати

Bardus, I. (2018). КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ФУНДАМЕНТАЛІЗОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (58), 106–112. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/205

Анотація

У статті розроблено систему критеріїв та показників ефективності методичної
системи фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі
інформаційних технологій до продуктивної діяльності. Визначено, що головними
критеріями ефективності методичної системи є критерії сформованості організаційної,
технологічної та управлінської компетентностей ІТ-фахівця. Критеріями сформованості
організаційної компетентності є критерії сформованості компетентностей: із технічної
підготовки, забезпечення функціонування, контролю функціонування процесу виробництва
ІТ-продукту. Критеріями сформованості технологічної професійної компетентності є
критерії сформованості компетентностей: із проектування, виготовлення, експлуатації,
вдосконалення та ремонту ІТ-продукту. Критеріями сформованості управлінської
компетентності ІТ-фахівця є критерії сформованості компетентностей із: планування
ресурсів, обліку та аналізу, регулювання процесу виробництва ІТ-продукту. Розроблено
групи показників сформованості знань, умінь і навичок виконувати організаційну,
технологічну і управлінську продуктивну діяльність та групи показників сформованості
професійно важливих якостей особистості ІТ-фахівця. Групи показників сформованості
професійно важливих якостей повинні складатися з груп показників сформованості
мотиваційно-цільових, когнітивних та організаційно-діяльнісних якостей особистості.

pdf