Анотація
У статті розроблено систему критеріїв та показників ефективності методичної
системи фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі
інформаційних технологій до продуктивної діяльності. Визначено, що головними
критеріями ефективності методичної системи є критерії сформованості організаційної,
технологічної та управлінської компетентностей ІТ-фахівця. Критеріями сформованості
організаційної компетентності є критерії сформованості компетентностей: із технічної
підготовки, забезпечення функціонування, контролю функціонування процесу виробництва
ІТ-продукту. Критеріями сформованості технологічної професійної компетентності є
критерії сформованості компетентностей: із проектування, виготовлення, експлуатації,
вдосконалення та ремонту ІТ-продукту. Критеріями сформованості управлінської
компетентності ІТ-фахівця є критерії сформованості компетентностей із: планування
ресурсів, обліку та аналізу, регулювання процесу виробництва ІТ-продукту. Розроблено
групи показників сформованості знань, умінь і навичок виконувати організаційну,
технологічну і управлінську продуктивну діяльність та групи показників сформованості
професійно важливих якостей особистості ІТ-фахівця. Групи показників сформованості
професійно важливих якостей повинні складатися з груп показників сформованості
мотиваційно-цільових, когнітивних та організаційно-діяльнісних якостей особистості.