Анотація
На сучасному етапі інформаційного суспільства суттєвим резервом підвищення якості
та доступності освіти іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей є
формування належного рівня інформаційної культури. Зважаючи на те, що процес навчання
в закладах вищої освіти відбувається зазвичай традиційними способами, процес
формування інформаційного культури студентів також відбувається переважно за
допомогою засобів та форм навчання, які не повною мірою відповідають сучасному рівню
розвитку комп’ютерних та інформаційних технологій. У статті пропонується обґрунтування
моделі формування інформаційної культури у відповідності до стану розвитку сучасних ІКТ
технологій та зважаючи на особливості навчання іноземних студентів інженернопедагогічних
спеціальностей. Результатом є модель формування інформаційної культури,
яка відображає три аспекти: цільовий, зумовлений змістом компонентів ІК; операційний,
зумовлений методами та засобами формування інформаційної культури; і технологічний
аспект, зумовлений послідовністю дій, відображених в етапах формування. Обґрунтована
модель уможливлює подальше розроблення ефективної методики формування
інформаційної культури іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей.