ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ШКІЛ У США
pdf

Ключові слова

оцінювання
критерії оцінювання
компетентність
професійна компетентність
програма підготовки
якість освіти

Як цитувати

Dehtiarova, O. (2018). ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ШКІЛ У США. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (58), 62–70. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/200

Анотація

Досліджено проблематику якісного набору та розвитку шкільних лідерів у США,
акцентовано увагу на тому, що поточні події в суспільстві та їхній вплив на освіту
відбиваються на ролі, наборі та розвитку керівників шкіл, внаслідок чого роль керівників
шкіл змінюється. Підіймається проблема ефективного управління навчальним закладом та
децентралізації управління на рівні закладу, делегування повноважень. Проаналізовано
підходи до оцінювання професійної компетентності директорів шкіл на прикладі штату
Міннесота, до вимірювання професійної компетентності незалежною неприбутковою
організацією (на прикладі штату Кентуккі). Особливу увагу зосереджено на процедурі
оцінювання професійної компетентності, алгоритмі оцінювання та одному з інструментів
оцінювання – професійному тестуванні. Висвітлено та проаналізовано 12основних
компетентностей (К-12), які визначено критичними для успішного виконання особою своїх
посадових обов’язків, у світлі управління освітою. Зроблено висновки щодо доцільності
розроблення моделі оцінювання професійної компетентності керівників закладів загальної
середньої освіти.

pdf