Анотація
У статті аналізуються особливості викладання правових дисциплін у ЗВО на
сучасному етапі, коли головним завданням реформ, що проходять в Україні, є формування в
громадян усвідомлення абсолютної значущості права, його універсального характеру.
Сьогодні правова свідомість громадян держави повинна формуватися не тільки системою
ефективного механізму правового регулювання і застосуванням правових норм, але
передусім через правову освіту. Метою професійно-правової підготовки майбутнього
інженера-педагога в умовах закладу вищої освіти є формування його професійно-правової
компетентності, тобто сукупності професійно-правових знань та вмінь, а також готовності
до виконання всіх видів правових дій в інженерно-педагогічній діяльності.
Цінність особистісно-орієнтованої технології навчання полягає в її інноваційній
спрямованості, зі встановленням відносин рівноправної взаємодії учасників освітнього
процесу, що дозволяє забезпечити успішність процесу формування правових компетенцій і
всебічний розвиток особистості майбутнього інженера-педагога