ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У НЕЮРИДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
pdf

Ключові слова

правова освіта
особистісно-орієнтовані технології навчання
навчальний діалог
імітаційні ігри
рівноправні відносини учасників освітнього процесу
атмосфера співробітництва
самоактуалізація особистості
інтерактивні методи навчання

Як цитувати

Vasilyeva, N. (2018). ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У НЕЮРИДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (58), 54–61. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/199

Анотація

У статті аналізуються особливості викладання правових дисциплін у ЗВО на
сучасному етапі, коли головним завданням реформ, що проходять в Україні, є формування в
громадян усвідомлення абсолютної значущості права, його універсального характеру.
Сьогодні правова свідомість громадян держави повинна формуватися не тільки системою
ефективного механізму правового регулювання і застосуванням правових норм, але
передусім через правову освіту. Метою професійно-правової підготовки майбутнього
інженера-педагога в умовах закладу вищої освіти є формування його професійно-правової
компетентності, тобто сукупності професійно-правових знань та вмінь, а також готовності
до виконання всіх видів правових дій в інженерно-педагогічній діяльності.
Цінність особистісно-орієнтованої технології навчання полягає в її інноваційній
спрямованості, зі встановленням відносин рівноправної взаємодії учасників освітнього
процесу, що дозволяє забезпечити успішність процесу формування правових компетенцій і
всебічний розвиток особистості майбутнього інженера-педагога

pdf