МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ПРОФІЛЮ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ
pdf

Ключові слова

моніторинг
зовнішній моніторинг
професійна освіта
якість професійної підготовки
кваліфіковані робітники

Як цитувати

Bondarenko, T., & Ageeva, O. (2018). МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ПРОФІЛЮ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (58), 42–53. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/198

Анотація

У статті розглянуто сучасний стан розвитку моніторингу у сфері професійної
підготовки кваліфікованих робітників. Проаналізовано напрями досліджень у сфері
моніторингу професійно-технічної освіти. Практичний стан розвитку моніторингу
розглянуто на двох рівнях: зовнішньому, який зорієнтовано на соціальний простір
освітнього закладу і ринок освітніх послуг, і внутрішньому, який спрямовано на
дослідження і розвиток освітнього середовища навчального закладу. Наведено приклад
комплексного моніторингу освітньої та виробничої діяльності ЗП (ПТ) О за кількісними
показниками статистичних, соціологічних та інших досліджень на основі методики
комплексного моніторингу якості ПТО.
На основі здійсненого аналізу актуалізується потреба в розробці теоретичних підходів
до розробки та впровадження моніторингу якості професійної підготовки кваліфікованих
робітників залізничного профілю. Авторами окреслено коло задач, які необхідно вирішити
при розробленні та впровадженні зазначеного виду моніторингу з урахуванням специфіки
підготовки кваліфікованих робітників залізничного профілю.

pdf