Анотація
У статті розглядаються проблеми, що є нагальними для інженерної освіти. Виявлено
особливості формування креативної компетентності майбутніх інженерів. Компетентність
інженера − це більшою мірою професійна характеристика. Автор переконливо доводить,
що необхідною складовою професійної компетентності майбутнього інженера має бути
креативна компетентність, що розвивається у процесі засвоєння досвіду, того, що було
накопичено, а потім здійснюється змінення, перетворення досвіду, що існує. Автор
констатує, що відсутня системність у практиці викладання «винахідництва», що є основою
креативної компетентності. Результатом є те, що чітко простежується зменшення у
порівнянні з технологічно розвиненими державами кількості зареєстрованих винаходів,
простежується відставання у сфері високих технологій, імпортозалежність та,
найголовніше, – різке зниження престижу інженерної праці. Результатом інженерної освіти
має бути сформованість у інженера творчого менталітету, креативного стилю професійного
мислення, що ґрунтується на пошуку нових, неординарних рішень технічних
задач. Автором виявлено сутність формування креативної компетентності майбутніх
інженерів у процесі професійної підготовки.