ПРИНЦИПИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ В ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВО
pdf

Ключові слова

змішане навчання
інженер-педагог
принципи навчання
англійська мова для спеціальних цілей
електронні освітні ресурси
інженерно-педагогічний ЗВО
професійна діяльність
освітня технологія
самостійне навчання
автономія студента

Як цитувати

Zelenin, H. (2018). ПРИНЦИПИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ В ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВО. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (58), 5–11. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/193

Анотація

У статті представлено принципи змішаного навчання англійської мови для
спеціальних цілей (ESP) в інженерно-педагогічному ЗВО: принцип науковості, свідомості,
доступності, активності, систематичності та послідовності, міцності засвоєння знань, умінь
та навичок, наочності, врахування індивідуальних особливостей студентів, принцип
інтерактивності, принцип професійної спрямованості, принцип автономності та принцип
гнучкості навчання іноземній мові. Визначено, що організація курсу ESP у контексті
змішаного навчання, заснованого на активних методах самостійного надбання знань та
роботи з інформацією, повинна будуватися не лише на основі загальнодидактичних, але
також методичних принципів, які враховують особистісні характеристики студентів
(зокрема вікові та професійні) і специфіку навчання ESP. Зроблена спроба розглянути
особливості даної технології й перспективи її застосування з метою організації курсу ESP в
інженерно-педагогічному ЗВО. Приймаючи до уваги розглянуті принципи змішаного
навчання ESP в інженерно-педагогічному ЗВО, були виділені такі умови його
результативного використання: підвищення рівня студентської автономності;
пристосовність моделі; розумне витрачання аудиторного часу й самостійної діяльності
студентів; врахування індивідуальних характеристик студентів; використання різних
засобів педагогічного впливу; збільшення обсягу навчального матеріалу; інтерактивність
навчання іноземній мові; наявність абсолютного доступу до навчальних матеріалів.

pdf