КРИТЕРІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОНСТРУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА LEGO-ТЕХНОЛОГІЄЮ
PDF

Ключові слова

діти дошкільного віку
заклад дошкільної освіти
здобувач освіти педагогічного профілю
конструювання
конструктивна діяльність
LEGO-технологія
підготовка
готовність
критерій
показник

Як цитувати

Yaroslavtseva, M. ., & Bakumenko, T. . (2024). КРИТЕРІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОНСТРУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА LEGO-ТЕХНОЛОГІЄЮ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (82). вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/595

Анотація

У статті схарактеризовано теоретичні аспекти проблеми формування готовності до організації
конструктивної діяльності дітей дошкільного віку за LEGO-технологією в сучасному освітньому
контенті закладу вищої освіти. Представлено деякі вимоги до здобувача освіти, серед яких здатність
здобувати нові знання та вміння, опановувати педагогічні технології, створювати освітнє середовище
відповідно до індивідуальних, вікових, гендерних, психофізіологічних особливостей дітей тощо.
На основі педагогічних підходів наукових студій розкрито авторську інтерпретацію поняття
конструктивна діяльність дитини дошкільного віку. Одним із аспектів її активізації визначено LEGOтехнологія. Доведено, що в науковій літературі немає повного визначення цього поняття, проте
існують визначення таких дефініцій, як «LEGO-конструювання», «LEGO-конструктор», «LEGOпедагогіка». Визначено освітній потенціал LEGO-технології.
Встановлено, що готовність є первинною умовою здійснення тієї чи іншої діяльності. Особлива
увага приділена розумінню готовності як професійної риси особистості. Готовність здобувачів освіти
педагогічного профілю до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку за LEGOтехнологією представлено як інтегровану якість особистості здобувача освіти, яка характеризується
стійкими цінностями, орієнтаціями і позитивною мотивацією фахівця, набутими компетентностями
проєктування та організації конструктивної діяльності дітей на основі освітніх можливостей LEGOтехнології та є результатом професійної підготовки в закладі вищої освіти.
Виявлено критерії, на які орієнтовані педагоги закладу вищої освіти щодо дослідження
процесів формування готовності здобувачів освіти педагогічного профілю до організації
конструктивної діяльності дітей дошкільного віку за LEGO-технологією. Критеріями визначено:
мотиваційний, когнітивний, технологічний та рефлексивний. Кожний критерій схарактеризований та
представлений відповідними показниками.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти