Анотація
У статті проаналізовано принципи та особливості формування іміджу освітнього закладу в
сучасних умовах. Зміни, які сьогодні здійснюються в освітній сфері за допомогою державних
програм, дозволяють говорити про те, що розвиток освіти в нашій країні є пріоритетним. Перед
кожним закладом освіти ставиться завдання підвищення освітнього потенціалу та збереження його
автономії за допомогою сучасних підходів до управління. Ключовий фактор, який впливає на
формування цільової аудиторії, - імідж освітнього закладу. Під іміджем освітньої установи розуміють
емоційно забарвлений образ, який має цілеспрямовано задані характеристики і покликаний надавати
психологічний вплив на конкретні групи споживачів. За позитивного іміджу заклад освіти здатний
успішно конкурувати над ринку освітніх послуг, з'являється можливість залучення додаткової
кількості висококваліфікованого персоналу, абітурієнтів. Метою статті є визначення, обґрунтування
та аналіз особливостей формування іміджу закладу освіти, структури іміджу закладу освіти, тенденції
трансформації освітньої сфери у сферу соціально-культурної діяльності, систему соціалізації,
комунікації та систему культурно-освітніх послуг у контексті підготовки майбутнього фахівця з
високим соціально-культурним потенціалом як вимоги до створення яскравого, гармонійного
соціально-культурного іміджу освітньої організації та її популяризації на ринку освітніх послуг. Було
виявлено та проаналізовано слабкі та сильні позиції формування позитивного іміджу на сучасному
ринку освітніх послуг. Визначено проблему побудови іміджу закладу освіти, який у сучасних умовах
змушений конкурувати на профільних ринках (ринках абітурієнтів, праці, репутацій тощо) у
глобальному контексті. Розглянуто підходи, що склалися, до тлумачення категорії «імідж закладу
освіти» в сучасних умовах.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти