«Іноземна мова як провідний чинник академічної мобільності майбутніх інженерів-педагогів».
PDF (English)

Ключові слова

академічна мобільність
іноземна мова
англійська мова для академічних цілей
міжкультурна комунікація

Як цитувати

Tupchenko V., V., & Pasichnyk , M. (2024). «Іноземна мова як провідний чинник академічної мобільності майбутніх інженерів-педагогів» . Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 81. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/561

Анотація

Інтенсивна інтеграція України у світовий та європейський освітній простір, а також забезпечення
реалізації ключових принципів Болонської декларації - адаптації до європейських освітніх стандартів,
мобільності та професійної конкуренції - актуалізує сучасні тенденції до вдосконалення та підвищення
якості іншомовної освіти у вищих інженерно-педагогічних навчальних закладах України, формування у
майбутніх інженерів-педагогів відповідних навичок професійного та повсякденного спілкування,
науково-методичної підтримки з боку науково-педагогічних працівників. Мета статті - визначити роль
викладання іноземної мови у вищих інженерно-педагогічних навчальних закладах у контексті
академічної мобільності майбутніх інженерів-педагогів, окреслити навички та стратегії, на розвиток
яких спрямований комунікативний курс англійської мови для академічних та професійних цілей. На
основі аналізу практичного досвіду викладання комунікативного курсу англійської мови за професійним спрямуванням розглядаються навички та стратегії, на які спрямований вищезгаданий
курс; переваги викладання академічної англійської мови, що забезпечують задоволення професійних та
освітніх потреб майбутніх інженерів-педагогів, розвиток академічної мобільності та підвищення
мотивації студентів до участі у міжнародних проектах. Автори висвітлюють деякі проблемні питання,
що виникають під час інтеграції курсу в освітній процес, а також окреслюють певні вимоги до
викладача іноземної мови та організаційного процесу. У статті визначено цілі та завдання іншомовної
підготовки та організаційні форми викладання іноземних мов для підтримки академічної мобільності
студентів у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі; підкреслено важливість створення
спеціалізованих курсів, спрямованих на полегшення адаптації студентів до академічного процесу за
кордоном. Автори пропонують скоригувати цілі та оновити курси іншомовної підготовки студентів
вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів, переорієнтувавши їх з оволодіння всіма видами
мовленнєвої діяльності на розвиток вторинної мовної особистості; зробити корективи у змісті
іншомовної освіти - доповнити існуючу систему знань про національно-культурну специфіку та реалії
англомовної країни та уточнити сфери комунікативної діяльності - теми та комунікативні ситуації з
програмами для їх реалізації.

PDF (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти