КОМПЛАЄНС ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ НАУКОВОПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
PDF

Ключові слова

комплаєнс
норма
закон
управління
професійний розвиток
науковопедагогічні працівники

Як цитувати

Odarchenko, V. . (2024). КОМПЛАЄНС ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ НАУКОВОПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 81. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/555

Анотація

У статті розглянуто питання ролі комплаєнсу як механізму управління професійним розвитком
науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти.
У роботі автором теоретично проаналізовано значення комплаєнсу управління професійним
розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти. Досліджено
ключові аспекти комплаєнсу в контексті управління професійним розвитком працівників освітнього
сектору. Досліджені погляди науковців щодо визначення поняття «комплаєнс». Теоретично доведено,
що комплаєнс виступає важливим інструментом управління професійним розвитком науковопедагогічних працівників, особливо в сучасному середовищі зростаючих вимог до якості освіти та
дотримання стандартів. Сутність поняття «комплаєнс» розглядається через призму дотримання
законів, нормативів, процедур та етичних стандартів у контексті управління професійним розвитком.
Автором статті визначені такі функції комплаєнсу, як: забезпечення відповідності внутрішнім та
зовнішнім вимогам, мінімізація ризиків порушення законодавства та стандартів.
У роботі розглядаються сучасні практики управління та регулювання професійним розвитком
науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти. Досліджено досвід застосування
комплаєнсу в освітній системі США. Акцентовано увагу на вплив законодавства, нормативних актів
та культури дотримання правил на ефективність управління професійним розвитком працівників
вищої освіти.
У дослідженні пропонуються конкретні прийоми управління професійним розвитком, що
можуть включати в себе розробку програм навчання, моніторинг і оцінку результатів розвитку, а
також впровадження механізмів стимулювання та мотивації працівників.
На прикладі організації освітнього менеджменту в Комунальному закладі «Харківська
гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради розглянуто законодавчі та нормативні
документи, що встановлюють та визначають принципи, функції управління.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти