ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
PDF

Ключові слова

uгромадянське виховання
громадянська позиція
національно-патріотичне виховання
курсант
військовий заклад вищої освіти

Як цитувати

Baglay, M. . (2024). ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 81. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/544

Анотація

У статті розкривається проблема виховання громадянської позиції курсантів – майбутніх
офіцерів, що є актуальною у світлі сучасних військових подій, пов’язаних з агресією з боку
сусідньої держави.
Акцентовано, що науково-педагогічне осмислення шляхів виховання громадянської позиції
набуває особливого значення у військових закладах вищої освіти, у яких накопичено багатий досвід
формування у курсантів громадянських якостей.
Зазначено, що від патріотичної та громадянської позиції курсанта – майбутнього офіцера
військового закладу вищої освіти багато в чому залежить рівень сформованості громадянської
позиції в його підлеглих, а також у наступних поколінь військовослужбовців, адже офіцер виконує
функції керівника та наставника під час вирішення курсантами службових та навчально-бойових
завдань щодо захисту держави, викладача та вихователя, який допомагає курсантам формувати
громадянську позицію та патріотичні якості.
Дано визначення поняття «громадянська позиція»» як комплекс духовно-моральних
установок та переживань особистості за долю Батьківщини, що виявляється в культурі почуттів,
моральних принципів, почутті патріотизму, національно-культурній ідентичності, громадянській
гідності, громадянській відповідальності, громадянському обов'язку, громадянській совісті,
громадянській мужності, шанобливому ставленні та любові до Батьківщини, що відображається в
соціально значущих діях, вчинках, спрямованих на забезпечення соціальних інтересів та прав
людини, а також зміну соціального середовища відповідно до моральних цінностей і актуальних
суспільних завдань.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти