Анотація
У статті досліджується актуальне питання навчання іншомовного професійного спілкування у
магістратурі інженерного закладу вищої освіти. Автор висвітлює, що одним із засобів оптимізації
змісту та структури навчання іноземної мови визначаються компетентнісний підхід, модульна
організація процесу навчання та застосування інформаційно-комунікаційних технологій, у тому числі
при організації проектної діяльності як одного з напрямів удосконалення освітнього процесу у вищій
технічній школі, що дозволяє якнайповніше забезпечити відповідність змісту навчання спілкування
іноземною мовою вимогам ринку праці та професій, а також запитам магістрантів до професіоналізму
та професійності. Використання інформаційних та інтернет-технологій у процесі реалізації проектної
діяльності сприяє не тільки ефективному формуванню компетентностей у сфері іноземної мови, що
вивчається, а й дослідницької позиції магістранта, системи особистісних творчих дослідницьких
знань та вмінь, здатності працювати у команді, що допомагає ефективній реалізації творчого
потенціалу кожного магістранта.
У статті наводиться практичний досвід застосування інформаційних та інтернет-технологій на
практичних заняттях з іноземної мови в магістратурі (Українська Інженерна Педагогічна Академія,
Харків), а також під час самостійної та науково-дослідної роботи магістрантів, та зроблені висновки,
що вищезазначена навчальна діяльність - ефективний засіб удосконалення традиційної методики викладання іноземної мови. Наведені приклади пізнавальних, тренувальних та творчо-дослідницьких
вправ, спрямованих на розвиток іншомовної компетентності магістрантів, які включають розв'язання
проблемних та побутових ситуацій, використання вищезазначених технологій призводить до
підвищення ролі комп'ютерного навчання у сфері викладання іноземної мови, поліпшувати його
ефективність, інтенсивність та ступінь індивідуалізації, впровадити нові форми викладання іноземної
мови в нестандартних навчальних ситуаціях, тобто зробити умови та процес викладання іноземної
мови більш гнучким.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти