ДО ПИТАННЯ АКТУАЛЬНОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
PDF

Ключові слова

викладач професійної освіти
дослідницька діяльність
моделювання та проєктування педагогічної системи

Як цитувати

Bachiieva, L. . (2024). ДО ПИТАННЯ АКТУАЛЬНОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ . Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 80. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/533

Анотація

Забезпечення якості підготовки викладачів професійної освіти наразі є одним із актуальних
завдань. Саме перед ними стоїть задача задоволення галузей промисловості кваліфікованими
фахівцями незважаючи на виклики, що стоять перед освітньої системою взагалі й унікальними
умовами, у яких перебуває кожен окремий заклад освіти, викладач, здобувач освіти.
Одним зі способів розв’язання цієї проблеми є підготовка викладачів до проєктування
методичних систем, що ґрунтуються на результатах дослідницької діяльності галузевих та освітніх
тенденцій. Наше дослідження має на меті зробити внесок у дискусію щодо обґрунтування
актуальності підготовки викладачів професійної освіти до дослідження інноваційних тенденції
Індустрії 4.0. та Індустрії 5.0 для формування актуальний цілей і змісту методичних систем;
характеристик Освіти 4.0. для розроблення освітніх методів, форм, засобів; формування вимог до
якостей здобувача освіти та складових професійної компетентності викладача відповідно до
узагальненого впливу зазначених положень. На методологічному рівні дослідження в основному
спирається на огляд нормативних джерел та наукових публікацій. У першому розділі представлено
аналіз законодавчих та нормативних документів, виокремлено ключові завдання розвитку наукової та
дослідницької діяльності у вітчизняній освіті. Визначено, що викладач може створювати та
впроваджувати авторські методичні системи для розв’язання освітніх проблем у теорії та практиці.
Другий розділ зосереджується на аналізі тенденцій Індустрії 4.0, Індустрії 5.0 та їх впливі на
формування цілей та змісту освітньої інформації. Третій розділ присвячений аналізу тенденцій
Освіти 4.0, визначено, що саме вони спрямовують викладача на обрання освітніх методів, форм та
засобів навчання. Сформульовано приклади дослідницьких питань, які можуть бути в колі
професійних інтересів викладачів під час проєктування методичних систем. Висновки відображають
наукові узагальнення щодо актуальності підготовки викладачів професійної освіти до дослідницької
діяльності з метою проєктування методичних систем.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти