ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ТЕХНІКІВ-ТЕХНОЛОГІВ ІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИРОБНИЦТВА БОРОШНЯНИХ ВИРОБІВ ІЗ СУСПЕНЗІЙНОЮ НАНОДОБАВКОЮ
PDF

Ключові слова

технік-технолог
борошняні вироби
суспензійна нанодобавка
професійна підготовка
модернізація виробництв
органолептичні показники якості
технологічні показники зразка
комплекс хіміко-технологічних дисциплін

Як цитувати

Nikulin , A. (2024). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ТЕХНІКІВ-ТЕХНОЛОГІВ ІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИРОБНИЦТВА БОРОШНЯНИХ ВИРОБІВ ІЗ СУСПЕНЗІЙНОЮ НАНОДОБАВКОЮ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 79. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/531

Анотація

У статті висвітлена актуальність проблеми дослідження, що пов’язана з інтенсивним розвитком
інноваційних технологій у харчовій промисловості, модернізацією виробництв та розширенням
географічного простору вітчизняної кулінарії, що зумовлює необхідність кардинальних змін у
процесі професійної підготовки фахівців в Україні. Як наслідок, сучасний навчальний заклад має
бути модернізовано відповідно до нової парадигми вітчизняної освіти та запроваджено нові
варіативні моделі професійної підготовки майбутніх техників-технологів, зокрема на виробництво
борошняних виробів із суспензійною.
У попередніх дослідженнях було встановлено, що суспензійна нанодобавка (СНД) до харчових
виробів сприяє комплексному поліпшенню їх споживних та функціонально-технологічних
властивостей. Так, зокрема, наночастинки СНД володіють бактеріостатичними та антиоксидантними
властивостями, сприяють кращому перетравленню білкових компонентів їжі, виявляють волого-,
жироутримуючу та жироемульгуючу дію, є джерелом легкозасвоюваного заліза, сприятливо
впливають на процеси метаболізму.
Виявлено, що опанування хіміко-біологічних дисциплін забезпечує формування орієнтовної
основи діяльності про закономірності фізико-хімічних процесів під час приготування їжі, вплив
властивостей органічних та неорганічних сполук на органолептичні, поживні властивості всіх
продуктів, а також сприяє формуванню розумових здібностей здобувачів освіти, активізації
інтелектуальної діяльності та самостійності, розвитку творчих здібностей, тобто сприяє створенню
основи для набуття фахових та професійних компетенцій, здатності до ефективної професійної
діяльності.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти