ВИКОРИСТАННЯ КОЛОВОГО МЕТОДУ ТРЕНУВАННЯ НА СЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
PDF

Ключові слова

фізичне виховання
студенти
фізична підготовка
фізичні якості
контрольні нормативи
мотивація
стан здоров'я
фізичні вправи, спорт

Як цитувати

Nazarenko, I. . (2023). ВИКОРИСТАННЯ КОЛОВОГО МЕТОДУ ТРЕНУВАННЯ НА СЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (77). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-77-62-67

Анотація

У даній статті досліджено доцільність використання колового методу тренування на секційних
заняттях під час дистанційного навчання. Вивчено та проаналізовано науково-методичну літературу з
цієї теми, встановлено актуальність проведення даного дослідження.
Викладання фізичного виховання в закладах вищої освіти підлаштоване до сучасних умов
воєнного стану, тому перед викладачами стоїть непросте завдання – підтримати рівень фізичної
підготовки студентів, мотивувати їх до самостійних занять та покращити психоемоційний стан.
За часів всесвітньої пандемії та воєнних дій рівень фізичної підготовленості сучасної молоді
знизився. Про це свідчать останні дослідження науковців, тому постає проблема в ліквідації цих
наслідків.
В досліджені визначено початковий рівень фізичної підготовленості студентів та проведено
порівняння з кінцевими показниками. Розроблені комплекси фізичних вправ, під дією яких
відбувались зміни у фізичному розвитку студентів. Зображені діаграми, де наведені позитивні зміни у
відсотковому співвідношенні. Наведено результати порівняльного аналізу показників фізичної
підготовленості студентів Української інженерно-педагогічної академії, які дозволяють сказати, що
під дією колового тренування фізична підготовленість покращується, силові показники зростають,
виконання контрольних тестів поліпшується.
Виконання комплексів фізичних вправ методом колового тренування сприяє не лише
вдосконаленню фізичних якостей, а й має позитивний психологічний плив, знижує стрес та
допомагає боротися з депресією. В теперішній час це набуває особливої актуальності.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-77-62-67
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2023 Проблеми інженерно-педагогічної освіти