ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СЕКТОРУ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ З ГРОМАДЯНСЬКИМ СУСПІЛЬСТВОМ
pdf

Ключові слова

соціальна компетентність
громадянське суспільство
соціальна робота
заклади вищої військової освіти

Як цитувати

Mirshuk , O. (2023). ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СЕКТОРУ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ З ГРОМАДЯНСЬКИМ СУСПІЛЬСТВОМ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (74). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-74-32-38

Анотація

У статті розглянуто необхідність формування соціальної компетентності майбутніх офіцерів.
Проаналізовано сучасний стан українського суспільства та необхідність упровадження нових форм
роботи з підлеглими. Проаналізовано роль громадянського суспільства в процесі демократизації
сектору безпеки та оборони. Проаналізовано дослідження взаємодії громадянського суспільства та
сектору безпеки і оборони. Зроблено висновок, що питанню формування соціальної компетентності
майбутніх офіцерів приділено недостатньо уваги, визначено, що сформована соціальна
компетентність є фундаментом успішної взаємодії сектору безпеки та оборони з цивільним сектором.
Проаналізовано механізм формування соціальної компетентності. Проаналізовано соціальну
компетентність у контексті соціальної роботи з підлеглими. Зроблено висновок, що в умовах бойових
дій однією з пріоритетних задач у роботі з особовим складом стає соціальна робота з
військовослужбовцями та їх родинами. У поняття соціальної роботи входить відновлення фізичних
та психічних сил військовослужбовців, корегування їх особистісних установок, комунікація з
представниками різних соціальних груп, допомога в адаптації до специфічних особливостей
військової служби. Проаналізовано роль соціальної компетентності майбутніх офіцерів у взаємодії з
громадянським суспільством.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-74-32-38
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2023 Проблеми інженерно-педагогічної освіти