Анотація
Актуальність даної статті в тому, що в структурі діяльності великої кількості сучасних
професій значну частину займає операторська діяльність. Тому існує проблема забезпечення якості
діяльності операторів, яка зводиться, до забезпечення безпомилковості і своєчасності комп'ютерної
обробки текстової, графічної та образної інформації.
Надано обґрунтування того, що в основі якісної підготовки операторів є знання якісних і
кількісних характеристик потоків здійснюваних помилок.
Виокремлено й описано основні положення концепції цільової підготовки операторів обробки
інформації до безпомилкової діяльності. Суть цільової підготовки полягає в розробці теоретичних
основ методичної системи формування готовності операторів до безпомилкової діяльності, що
враховує професійний рівень окремих груп студентів. Правильність побудови концепції в тому, що
вона відображена у формі сукупності чітко розподілених тверджень, и ця сукупність повна,
несуперечлива і з елементами, що не виводяться один з одного. Несуперечливість й невиводимість
положень доведено в рамках представленого дослідження, а повнота доведена з позиції теорії
ергономічної підготовки інженерів-педагогів комп'ютерного профілю до професійної діяльності. Експериментальні ергономічні дослідження дозволяють ввести в практику професійного
навчання поряд з масовою й індивідуальною підготовкою цільову підготовку операторів обробки
інформації. При цільовій підготовці можна спиратися на закономірності математичної теорії
навчання.
Перспектива подальших досліджень: проведення експерименту з метою знаходження
експериментального коефіцієнту, що характеризує здатність оператора до навчання; проведення
порівняльного педагогічного експерименту з визначення педагогічної ефективності цільової
підготовки операторів обробки інформації та впровадження в освітній процес інноваційного
методичного забезпечення.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2023 Проблеми інженерно-педагогічної освіти