Безпомилкова діяльність оператора обробки інформації: концепція цільового навчання
pdf

Ключові слова

оператор обробки інформації
якість діяльності
інженери-педагоги
помилки
цільова підготовка операторів

Як цитувати

Sazhko, H., & Pirsl, D. (2023). Безпомилкова діяльність оператора обробки інформації: концепція цільового навчання. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (73). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-73-60-67

Анотація

Актуальність даної статті в тому, що в структурі діяльності великої кількості сучасних
професій значну частину займає операторська діяльність. Тому існує проблема забезпечення якості
діяльності операторів, яка зводиться, до забезпечення безпомилковості і своєчасності комп'ютерної
обробки текстової, графічної та образної інформації.
Надано обґрунтування того, що в основі якісної підготовки операторів є знання якісних і
кількісних характеристик потоків здійснюваних помилок.
Виокремлено й описано основні положення концепції цільової підготовки операторів обробки
інформації до безпомилкової діяльності. Суть цільової підготовки полягає в розробці теоретичних
основ методичної системи формування готовності операторів до безпомилкової діяльності, що
враховує професійний рівень окремих груп студентів. Правильність побудови концепції в тому, що
вона відображена у формі сукупності чітко розподілених тверджень, и ця сукупність повна,
несуперечлива і з елементами, що не виводяться один з одного. Несуперечливість й невиводимість
положень доведено в рамках представленого дослідження, а повнота доведена з позиції теорії
ергономічної підготовки інженерів-педагогів комп'ютерного профілю до професійної діяльності. Експериментальні ергономічні дослідження дозволяють ввести в практику професійного
навчання поряд з масовою й індивідуальною підготовкою цільову підготовку операторів обробки
інформації. При цільовій підготовці можна спиратися на закономірності математичної теорії
навчання.
Перспектива подальших досліджень: проведення експерименту з метою знаходження
експериментального коефіцієнту, що характеризує здатність оператора до навчання; проведення
порівняльного педагогічного експерименту з визначення педагогічної ефективності цільової
підготовки операторів обробки інформації та впровадження в освітній процес інноваційного
методичного забезпечення.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-73-60-67
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2023 Проблеми інженерно-педагогічної освіти