ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
pdf

Ключові слова

організація самостійної роботи
технології дистанційного навчання
дистанційний курс
педагогіка вищої школи

Як цитувати

Ryabova, O. (2021). ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (71), 63–69. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-71-63-69

Анотація

Проблема організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти є актуальною на сьогоднішній
день. Велика увага приділяється впровадженню новітніх технологій в організацію аудиторної та
самостійної роботи студентів. Сьогодні в організації самостійної роботи провідне місце посідають
технології дистанційного навчання. Самостійна робота студентів із використанням технологій
дистанційного навчання стає більш скерованою викладачем, індивідуалізованою, мотивує студента до
самостійності та отримання нових знань. Метою статті є висвітлення організації самостійної роботи
здобувачів вищої освіти заочної форми навчання з дисципліни «Перша долікарська допомога» з
використанням розробленого дистанційного курсу та оцінити її ефективність. Дистанційний курс
«Перша долікарська допомога» розроблений із використанням платформи MOODLE та містить
загальні відомості про курс, комунікативну, інформаційну та діяльнісну складові. За допомогою
дистанційного курсу викладач скеровує самостійну роботу здобувачів вищої освіти, підвищує інтерес
до дисципліни, мотивує студента до самостійності в навчанні. Подані в дистанційному курсі
індивідуальні та групові завдання дозволяють набути студентам знання, уміння та навички щодо
надання домедичної допомоги постраждалим при різних невідкладних станах, наближають студентів до
реальних умов їх професійної діяльності. Проведена оцінка ефективності запропонованої організації
самостійної роботи здобувачів вищої освіти встановила підвищення якості успішності навчання з
дисципліни «Перша долікарська допомога» в студентів заочної форми навчання, що навчалися з
використанням технологій дистанційного навчання в порівнянні з успішністю студентів, що навчалися
за традиційними методами навчання. Перспективним є подальше впровадження технологій
дистанційного навчання в педагогічний процес ЗВО, що сприятиме підвищенню ефективності
організації самостійної роботи студентів та підвищенню якості навчання.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-71-63-69
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Проблеми інженерно-педагогічної освіти