Використання методу групового пазлу на заняттях з англійської мови з метою розвитку професійно значущих навичок студентів спеціальності «Професійна освіта (Сфера обслуговування)
pdf (English)

Ключові слова

груповий пазл
метод
навчання
англійська мова
професійні компетенції
м’які навички

Як цитувати

Korniush, H. ., & Kurbel, Y. . (2021). Використання методу групового пазлу на заняттях з англійської мови з метою розвитку професійно значущих навичок студентів спеціальності «Професійна освіта (Сфера обслуговування). Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (71), 55–62. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-71-55-62

Анотація

У даній статті розглядається метод «груповий пазл» (“jigsaw method”) та його переваги у
процесі навчання іноземної мови. Особлива увага приділяється важливості групової діяльності у
вивченні іноземних мов. Стаття проливає світло на визначення, історію та суть методу «груповий
пазл» як техніки, яка допомогла перетворити раніше ворожу та упереджену навчальну атмосферу у
сприятливе середовище інтерактивного навчання, де кожен студент почувається активно залученим і
являє собою невід’ємну складову групи та проєкту. Досвід використання методу «груповий пазл» на заняттях у межах дисциплін «Іноземна мова
(англійська)» та «Іноземна мова професійно-ділового спілкування (англійська)» для студентів 2-го та
3-го курсів спеціальності 015 «Професійна освіта (Сфера обслуговування)» протягом 2019/2020 та
2020/2021 навчальних років дозволяє стверджувати, що потенціал цього методу настільки значний,
що сприяє не тільки розвиткові мовних навичок (аудіювання, читання, говоріння, письма) та
активному використанню професійно релевантної лексики, але й набуттю низки важливих навичок
ХІХ століття (зокрема – м’яких навичок).
У роботі містяться практичні рекомендації щодо того, як інкорпорувати названий метод на
заняттях з іноземної мови для отримання максимального результату, визначено основні принципи
впровадження методу «груповий пазл» та виокремлено складнощі, які можуть виникнути під час
застосування цього методу. Авторами наголошується, що метод «груповий пазл» можна дієво
поєднувати з кейс-методом та діловими іграми. Проведене дослідження доводить, що метод
«груповий пазл» є дійсно ефективним у межах курсів «Іноземна мова професійно-ділового
спілкування (англійська)» та «Ділова мова (англійська)», які викладаються студентам, що здобувають
спеціальність 015 «Професійна освіта (Сфера обслуговування)», оскільки озброює їх необхідними
мовними та м’якими навичками, а також сприяє загальному становленню студентів як
кваліфікованих фахівців, що володіють цілим рядом професійно значущих компетенцій.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-71-55-62
pdf (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Проблеми інженерно-педагогічної освіти