ІННОВАЦІЙНИЙ ПОШУК ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ УПРАВЛІННЯ
pdf

Ключові слова

інновація
інноватика
інноваційний пошук
педагогічні ідеї
управління
метод інновації
методи управління

Як цитувати

Lytvyn, S. . (2021). ІННОВАЦІЙНИЙ ПОШУК ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ УПРАВЛІННЯ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (71), 22–29. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-71-22-29

Анотація

Сьогодні все більше усвідомлюється потреба освітніх установ, педагогічних кадрів у
модернізації педагогічного інструментарію відповідно до мінливої соціально-економічної ситуації в
країні, що, у свою чергу, актуалізує пошук і розробку нових педагогічних концепцій і технологій,
інноваційний пошук педагогічних ідей управління. У період розвитку інноваційних процесів у освіті,
коли багато з них відбуваються стихійно, особливу роль і місце повинні посідати проблеми переходу
освітніх установ від режиму становлення і функціонування до режиму розвитку.
У статті проаналізовано аспект формування і впровадження інноваційних методів в управлінні.
Визначено особливості формування і впровадження інноваційних методів в управлінні в Україні.
Розглянуто сучасний стан формування та впровадження інноваційних методів в управлінні в Україні.
Проаналізовано ефективність впровадження інноваційних методів в управлінні. Надано пропозиції
щодо формування та впровадження інноваційних методів в управлінні в Україні.
Сучасному світу, і, відповідно, усім системам, що функціонують у ньому, потрібно
впроваджувати такі методи, оскільки це обумовлюється величезною роллю їх застосування, яка, у
свою чергу, описується поліпшенням внутрішніх чинників і викоріненням неефективних методів
управління в глобальній системі.
Результат роботи полягає в обґрунтуванні та розробленні пропозицій та рекомендацій щодо
формування та впровадження інноваційних методів в управлінні, а також доведено, що грамотно
застосовуючи ті чи інші інноваційні методи відповідно до специфіки системи, можна домогтися
таких результатів: підвищення рівня конкурентоспроможності системи; оптимізація рівня
споживання ресурсів; зменшення витрат економічних і витрат людського потенціалу; підвищення
ефективності функціонування системи; перехід на більш прогресивну ступінь розвитку.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-71-22-29
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Проблеми інженерно-педагогічної освіти