МОДЕЛЬ ІННОВАЦІЙНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
pdf

Ключові слова

заклад освіти
інноваційна управлінська діяльність
структурна модель

Як цитувати

Shalimova, I., & Shalimova, A. . (2021). МОДЕЛЬ ІННОВАЦІЙНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (69), 43–51. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-69-43-51

Анотація

На основі здійснення теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури з проблем
управління соціально-педагогічними системами, інноваційного менеджменту, освітнього менеджменту,
педагогічного менеджменту, педагогічної інноватики в статті з’ясовано, що інноваційні процеси
забезпечують розвиток закладу освіти і потребують інноваційної управлінської діяльності, як такої, що
сприяє здійсненню загальних інноваційних процесів та залученню до них учасників освітнього процесу.
У статті визначено, що під інноваційною управлінською діяльністю керівника закладу загальної
середньої освіти слід розуміти сукупність специфічних управлінських принципів, функцій і технологій,
у результаті яких забезпечується постійний розвиток закладу освіти та підвищується його
конкурентоспроможність.
У статті досліджено переваги закладів освіти, що функціонують в умовах конкуренції, а саме:
включення закладів освіти в наукове управління; застосування інновацій; постійний моніторинг та
маркетинг; використання сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій,
експериментальна діяльність, здійснення співуправління, розвиток відповідності за наслідки прийнятих
рішень, управлінської та педагогічної діяльності, створення системи високоякісної особистісно
зорієнтованої освіти, поліпшення матеріально-технічної бази.
У статті доведено, що в результаті здійснення інноваційної управлінської діяльності керівника
закладу загальної середньої освіти заклад освіти набуває показників інноваційності та
конкурентоспроможності
Авторами статті визначені тенденції розвитку теорії управління закладу загальної середньої
освіти та управлінської діяльності її керівника в умовах застосування освітніх інновацій, а саме:
посилення уваги науковців до дослідження особливостей управлінської діяльності керівників закладів
освіти різних типів та форм власності в умовах ринку; порівняння теорії управління соціальними
системами з економічними теоріями з метою їх наближення та адаптування; дослідження політичних,
економічних, соціальних, педагогічних, психологічних умов для застосування інновацій; вивчення
шляхів інформаційної та інвестиційної підтримки діяльності закладу освіти; розробка діагностичних,
оціночних та експертних процедур в управлінні закладами освіти.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-69-43-51
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2020 Проблеми інженерно-педагогічної освіти