ОСВОЄННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГИРЬОВОГО СПОРТУ У ФОРМУВАННІ ВИСОКОГО РІВНЯ МАЙБУТНЬОЇ ЗДОРОВОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
pdf

Ключові слова

здорова життєдіяльність
професійна діяльність
гирьовий спорт
рівень фізичного здоров’я
базові вправи

Як цитувати

S. , D., V. , L., & P. , B. (2021). ОСВОЄННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГИРЬОВОГО СПОРТУ У ФОРМУВАННІ ВИСОКОГО РІВНЯ МАЙБУТНЬОЇ ЗДОРОВОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (69), 92–101. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-69-92-101

Анотація

Актуальність дослідження пов'язана з тим, що в процесі навчання у вищій школі практично не
приділяється увага формуванню здорового способу життя в подальшій професійній діяльності. Нормативна база, яка регламентує діяльність ЗВО, цьому питанню не приділяє уваги. Практично відсутні науково-методичні дослідження з формування програми подальшої професійної життєдіяльності. Метою
нашої роботи є розробка і включення в освітній процес із фізичного виховання оздоровчої програми з
використанням найпростіших побутових предметів у поєднанні з гирями малої ваги. Для досягнення
поставленої мети в роботі розглядаються питання освоєння елементів гирьового спорту в процесі фізичного виховання у вищій школі для використання в подальшій професійній діяльності; розроблена оціночна модель рівня фізичного здоров'я, яку можна використовувати в подальшій професійній діяльності незалежно від віку і стану здоров'я. Особливість пропонованої програми досягнення високого рівня
фізичної активності є використання гирі малої ваги в поєднанні з виконанням вправ із простими звичайними побутовими предметами є найбільш доступними й ефективними. Велика увага приділяється
розробці індивідуальних оздоровчих програм із включенням оціночної моделі рівня фізичного здоров'я.
Розроблено рекомендовані оздоровчі програми для подальшого використання в практичній професійній
діяльності. Велика увага в роботі приділена систематизації рухових навантажень для різних вікових
груп і стану здоров'я. Типізація фізичних вправ у залежності від рівня інтенсивності їх виконання дозволяє оптимізувати програму рухової активності. Запропоновано методику кваліметричної оцінки та
самооцінки рівня фізичного здоров'я, що заснована на індивідуальних можливостях особистості і дозволяє управляти процесом формування оптимального рівня здоров'я.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-69-92-101
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2020 Проблеми інженерно-педагогічної освіти