ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
pdf

Ключові слова

діджиталізація
післядипломна медична освіта
фахівець медичної галузі
освітній процес
система Moodle

Як цитувати

Kharkivskiy, V. . (2021). ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (67), 130–136. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-67-130-136

Анотація

Специфіка професійної діяльності фахівців медичної галузі, яка зумовлює необхідність
безперервного навчання, формує потребу модернізації системи післядипломної медичної освіти.
Реалізація програми розвитку цифрової економіки та цифровізації охорони здоров’я відповідно до
пріоритетів державної політики ставить перед післядипломною освітою нові завдання, вирішення яких
можливо при комплексному підході до її діджиталізації. Системне та продуктивне використання
інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій дозволить складовим наукових і освітніх процесів
оперативно реагувати на мінливі умови в цифровому світі та оперативно приймати рішення, спрямовані
на якісну підготовку конкурентоспроможних медичних кадрів. Системі післядипломної медичної
освіти належить важливий процес реформування, спрямований на розширення можливостей
традиційних моделей навчання на основі створення єдиного цифрового освітнього простору. У статті
проаналізовано феномен діджиталізації, що стрімко охоплює систему освіти загалом і післядипломної
медичної освіти зокрема. Автором на основі аналізу, синтезу, спостереження, опису та порівняння
визначено можливості діджиталізації освітнього процесу в закладах післядипломної медичної освіти.
Отримані результати підтверджують, що діджиталізація післядипломної медичної освіти – тривалий
процес, що характеризується необхідністю комплексних перетворень. У першу чергу слід починати з
головного процесу діяльності закладу післядипломної медичної освіти – освітнього процесу.
Діджиталізацію освітнього процесу автор розуміє як трансформацію освітнього процесу та його
елементів, з одного боку, і цифрових технологій і засобів, які використовуються в закладі
післядипломної медичної освіти, з іншого. Дослідження також присвячено можливостям і
перспективам впровадження онлайн-навчання в освітній процес закладів післядипломної медичної
освіти. Автором продемонстровано особливості застосування основних структурно-функціональних
елементів електронних навчальних курсів в закладах післядипломної медичної освіти.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-67-130-136
pdf