Шляхи інтенсифікації викладання англійської мови для майбутніх випускників немовних спеціальностей
pdf (English)

Ключові слова

готовність
професійне мовлення
компоненти
показники
рівні сформованості готовності
педагогічні умови

Як цитувати

Sarkisova, A. ., & Luchentsova, I. . (2021). Шляхи інтенсифікації викладання англійської мови для майбутніх випускників немовних спеціальностей. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (67), 92–99. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-67-92-99

Анотація

Стрімке входження України у світове співтовариство, економічна і соціокультурна ситуація в
країні забезпечили величезний попит на знання іноземних мов, створили потужну мотиваційну базу
для їх вивчення. На сучасному етапі, головним пріоритетом якого є розширення міжнародних зв’язків
та контактів України у різних сферах життя, виникає необхідність в професійно спрямованому
спілкуванні з іноземними колегами. В статті запропоновані шляхи інтенсифікації викладання
англійської мови для майбутніх випускників немовних спеціальностей. В статті також піднімаються
актуальні проблеми удосконалення навчального процесу для досягнення максимального результату.
Адже це питання потребує кардинально нового підходу до його вирішення, оскільки темпи розвитку
економіки потребують від випускників вищих навчальних закладів високого рівня володіння
іноземними мовами. Викладач іноземної мови повинен розуміти, що модернізація передбачає: поперше, зміни цілей і результату навчання, по-друге, скорочення обсягу обов'язкового для освоєння
змісту, по-третє, зміну методів і технологій засвоєння мінімізованого змісту навчання, по-четверте, індивідуалізацію процесу навчання іноземної мови, по-п'яте, зміну стандартів, програми навчальних
планів з іноземної мови. Наставник повинен пам'ятати, що модернізувати необхідно науковотеоретичний підхід до навчання іноземної мови. Поєднання методів інтенсифікації викладання
іноземної мови дозволяє піднести процес навчання на якісно новий рівень, сприяє кращому
засвоєнню знань студентами, стимулює їх до поглибленого вивчення дисципліни. У подальшому
планується більш детально проаналізувати роль комп’ютерних технологій у інтенсифікації
навчального процесу. підвищити ефективність навчального процесу; надає студентам можливість
навчатися у зручний для них час; забезпечує різноманітність форм, методів, засобів та режимів
навчання; підвищує мотивацію студентів; дозволяє здійснювати самоконтроль власної навчальної
діяльності; сприяє самоосвіті та саморозвитку студенті. Під ефективністю навчального процесу ми
розуміємо ступінь досягнення поставленої мети педагогічної діяльності з урахуванням оптимальності
витрачених зусиль, засобів та часу.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-67-92-99
pdf (English)