КОНТЕКСТНО-КОНЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ З УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
pdf

Ключові слова

магістр з управління інтелектуальною власністю
ринок інтелектуальної власності
професійна підготовка
контекстно-концентричний підхід
адаптивна технологія
міждисциплінарні зв'язки
управлінська освіта
заклад вищої освіти

Як цитувати

Bruyeva, V. (2021). КОНТЕКСТНО-КОНЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ З УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (67), 55–64. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-67-55-64

Анотація

Стаття розкриває сутність проблеми професійної підготовки магістрів з управління
інтелектуальною власністю. Проаналізовано бачення вітчизняних та закордонних вчених щодо
використання інноваційних підходів та технологій при професійній підготовці керівних кадрів для
сфери інтелектуальної власності. Виокремлено основні зауваження роботодавців до вишів, що
готують керівників для галузі інтелектуальної власності. Наведено перелік вимог ринку праці до
сучасного управлінця сфери інтелектуальної власності. Запропоновано контекстно-концентричний
підхід до професійної підготовки магістрів з управління інтелектуальною власністю як
інструментарій адаптивної технології у закладі вищої освіти. Розкрито сутність контекстного
підходу, концентричного підходу та колоборації цих підходів при професійній підготовці магістрів
спеціальності 073 «Менеджмент» (спеціалізації «Управління інтелектуальною власністю»). Дано
визначення поняттю «Інтелектуалізація професійної діяльності майбутнього керівника сфери
інтелектуальної власності». Наведено аргументи, що доводять доцільність упровадження саме
контекстно-концентричного підходу для професійної підготовки магістрів управління
інтелектуальною власністю. Дано перелік умінь, які сформуються у магістрів спеціальності 073
«Менеджмент» (спеціалізації «Управління інтелектуальною власністю») при використанні
контекстно-концентричного підходу. Детально розглянуто важливість міждисциплінарних зв'язків
при підготовці керівників нового типу для галузі інтелектуальної власності.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-67-55-64
pdf