Анотація
Метою підготовки майбутнього фахівця при навчанні в закладі вищої освіти є сприяння
формуванню гармонійно розвиненої, творчої особистості студента, здатної орієнтуватися в складних
педагогічних ситуаціях, уміти швидко приймати правильні рішення, володіти новітніми
технологіями.
Водночас необхідно зауважити, що важливим чинником професійної підготовки майбутніх
фахівців є стан здоров’я. Студент має піклуватися про своє здоров'я, берегти його як цінність,
набуваючи навичок професійного здоров'я – інтегральної характеристики функціонального стану
організму людини, що характеризує її здатність до певної професійної діяльності, із заданою
ефективністю й тривалістю впродовж навчання, а також стійкість до супутніх несприятливих
чинників цієї діяльності й умінням пристосовуватися до них. Головним показником професійного
здоров'я майбутнього фахівця є його працездатність. На успішність професійної діяльності
майбутнього фахівця значний вплив має саме фізичний стан його організму, що, у свою чергу,
залежить від показників фізичного розвитку. Усе це прямо залежить від фізичної активності,
здатності студентів до самостійних регулярних занять рекреаційною діяльністю, яка в структурі
професійної діяльності майбутнього фахівця посідає важливе місце. Саме рекреація спрямована на
використання фізичної культури як засобу зміцнення й розвитку фізичних і духовних якостей
студентів, відпочинку, спілкування, форм занять. У результаті дослідження встановлено, що
рекреація розглядається, як добровільна рухова активність із використанням фізичних вправ,
спрямованих на підвищення працездатності, розваги та різнобічне вдосконалення особистості
студентів у процесі професійної підготовки. Розроблена методика формування рекреативної культури
для студентів технічних закладів вищої освіти значно підвищиться, якщо в процесі професійної
підготовки реалізувати її за допомогою педагогічних умов.