СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВО ЗАСОБАМИ SHAREPOINT DESIGNEER
pdf

Ключові слова

електронні освітні ресурси
підготовка студентів
Microsoft Office SharePoint Designer

Як цитувати

Mamuta, M. . (2020). СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВО ЗАСОБАМИ SHAREPOINT DESIGNEER. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (66), 64–73. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-66-64-73

Анотація

У статті розглянуто проблему доцільності створення електронних освітніх ресурсів для
студентів вищих навчальних закладів. Автор у своїй статті доводить, що якісна підготовка студентів
неможлива без використання електронних освітніх ресурсів. У процесі навчання викладач повинен не
тільки давати знання, але й учити майбутніх фахівців вчитися, самостійно знаходити джерела
поповнення знань. У зв'язку з цим виникає необхідність у новій моделі навчання, побудованій на
основі сучасних інформаційних технологій, які не тільки полегшують доступ до інформації, але й
дозволяють по-новому побудувати систему освіти.
Автор доводить, що електронні навчальні засоби мають певні дидактичні переваги в порівнянні
із засобами навчання на паперових носіях. Електронний освітній ресурс, що має гіпертекстову
структуру, зручніше використовувати в навчальному процесі, оскільки застосування гіпертексту
дозволяє подолати обмеження, властиві текстовим навчальним матеріалам. Пошук і засвоєння
інформації істотно полегшується, в результаті чого спрощується ефективне розуміння змісту
конкретного матеріалу.
У зв`язку з цим досліджено можливість забезпечення студентів вищих навчальних закладів
електронними освітніми ресурсами, створеними в середовищі Microsoft Office SharePoint Designer.
Для цього взято навчальний посібник «Метрологічні вимірювання», створений у середовищі
Microsoft Office Word. Автор детально описує, як слід виконати підготовчу роботу в середовищі
Word. А опис створення електронного освітнього ресурсу в середовищі Microsoft Office SharePoint
Designer супроводжується необхідними зображеннями та поясненнями.
Автор у своїй статті описує лише один із варіантів забезпечення вищих навчальних закладів
електронними освітніми ресурсами та планує й надалі досліджувати засоби створення електронних
освітніх ресурсів.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-66-64-73
pdf